Normes municipals

Magos Positivos

to LaGraciade6B...@googlegroups.com
Normes que neixen per la neteja ?
Normes que neixen per  la falta de seguretat ?
Normes restrictives ?
Normes que converteixen les persones en funcionaris ?
Normes que promocionen la intolerància ?

un recull ds'anecdotes , noticies i testimonis
de les Tertúlies ienQüentros
en barris i municipis
l'impuls de l'us habitual i eficaç de Internet i
de les eines de la comunicació
de gran utilitat per facilitar la vida a les persones
Noticies , anècdotes i testimonis

Magos Positivos

to LaGraciade6B...@googlegroups.com

Catalunya terres d'escollida esta plena de terres per acollir-te

Persones amb talent i moltes il·lusions nascudes en llocs del nord o del sud viuen i conviuen en les comarques de Catalunya.

Aurea i Aureo

to LaGraciade6B...@googlegroups.com
En la reunió que he assistit sobre la Convivència en el barri , organitzada per la Associació de Veins, la Guardia Urbana i els Bombers expliquen temes tecnis i alerten sobre els perills del carrer i en les cases

Els assistents , la majoria gent Gran , animen la discussió destacant detalls i aspectes relacionats amb la falta de neteja i la inseguretat.

Al destacar que el llenguatge i la tematica son alarmistes i que jo personalment trobo un territori destacable per la relació que observo en els veins, quasi que m'escridassen

Es bo, crec, que es destaquin les coses ben fetes per que en el diàleg del territori sigui vox populi que fer ho be es bo per a tots.