Edu * Ro

Dany

to lu...@googlegroups.com
Salutare! :)
Sunt nou pe acest grup, utilizator inrait de Linux. In cateva luni am remasterizat o versiune de Debian Wheezy, special pt educatie in limba romana. Mate, slim, aplicatii native Debian pt educatie, + aplicatii folosite de universitati din Vest pe sisteme Linux, laborator virtual, microscop virtual, laborator virtual de robotica. Aplicatii specifice pt matematica, fizica, chimie,biologie, biochimie, geografie, statistica, robotica, electronica, birou, editare audio /video, utilitare de sistem.
Firefox in loc de Iceweasel, chromium, skype, teamviewer...Totul gratis... Totul in timpul meu liber... :) Totul "inghesuit" intr-un iso de 4 GB... Toate aplicatiile sunt free...  Cine are rabdare si doreste sa testeze...

O zi placuta tuturor! :)

Doru Ilasi

to lista LUG Brasov
Salut Dany,

Multumim, am transmis si pe lista lv...@googlegroups.com : are audienta in invatamant. Daca iti permite timpul, hai la vara la Scoala de vara Macea : http://proinfo.uvvg.ro/

Doru

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „LUG Braşov” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa lugbv+un...@googlegroups.com.
Pentru a posta în acest grup, trimiteți un e-mail la adresa lu...@googlegroups.com.
Accesați acest grup la adresa http://groups.google.com/group/lugbv.
Pentru a vizualiza această discuție pe web, accesați https://groups.google.com/d/msgid/lugbv/5f5d20b8-c357-4756-b3f9-57b3c6ec0827%40googlegroups.com.