Buna ziua! Sa ma prezint: ....

Heinrich Huniady

to lu...@googlegroups.com
Sunt proaspat mutat in BV, din Bucuresti
Pot spune .... fost membru fondator BLUG (www.blug.ro) responsabil pe partea de grafica si design, mai mult a paginii si a wiki-ului, am scris articole complete si complexe despre diverse lucruri legate de grafica pe linux, Am fost orator in BlugOScon, in conferinta BLUG. etc.....

Membri BLUG aveau intalniri in medie din doua in doua saptamani, Aici la BV cum sta treaba? Spiritul e doar online sau ne vedem si la o bere, un suc ceva? Aici se socializeaza face to face sau doar pe net?

Va multumesc si va astept cu un raspuns!

Mars

to lu...@googlegroups.com
Bun venit! Frecventa inalnirilor in Brasov e ceva mai redusa, cineva trebuie sa ia initiativa, sa dea strigarea si adunarea ...

Heinrich Huniady

to lu...@googlegroups.com
deci daca nu ne mobilizam putin, acum vara, cand o sa ne mobilizam? la iarna? Hai ca am ceva interesant sa va arat! O sa va placa!

Doru Ilasi

to lista LUG Brasov
Salut Heinrich,

Eu sunt in oras saptamana asta. Apoi doar din 15 septembrie.

Doru

2013/8/4 Heinrich Huniady <heinrich...@gmail.com>
deci daca nu ne mobilizam putin, acum vara, cand o sa ne mobilizam? la iarna? Hai ca am ceva interesant sa va arat! O sa va placa!

For anything else, visit http://www.osn.ro/
---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „LUG Braşov” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa lugbv+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.