Google Development Group in Brasov

Alex Bularca

to lu...@googlegroups.com
Buna Linux Users Group,

Numele meu este Alexandru-Ciprian Bularca, am 20 ani si sunt din Brasov.

Va contactez, pentru a va intreba daca ati dori sa va alaturati si sa ma ajutati la formarea unui Google Development Group pe Brasov, deoarece majoritatea persoanelor pe care le-am intrebat daca ar stii pe cineva interesat de acest topic m-au redirectionat catre voi.

Astept raspunsul vostru.

Cu stima,
Alexandru-Ciprian Bularca

Doru Ilasi

to lu...@googlegroups.com
Salut Alex,

Cred ca trebuie sa fii un pic mai explicit decat atat :).

Ce anume comporta asta pentru doritori ?

Doru