Intalnire weekendu asta?

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
Ce ziceti?

--
Alin Rus

"Quite frankly, even if the choice of C were to do nothing* but keep
the C++ programmers out, that in itself would be a huge reason to use
C." Linus Torvalds

Nemes Sorin

to LUG...@googlegroups.com
On 01/07/2009 03:57 PM, Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
> Ce ziceti?

Unde ? ..hai ca si asa nu va cunosc desii tot dau si eu cu Linux in
populatie de ceva vreme;) un long saturday + sunday ( pentru cei care
lucreaza sambata ) ??.

prin urmare marea mea intrebare e despre fericita locatie ( probabil cei
mai vechi din grup o sa arunce dupa mine cu ceva glaja [ ideea e sa nu
fie prea urata ] la auzul unei asemenea enormitati dar eu chiar nu am
mai participat la intalnirile voastre ..in "oase". Cand m-am inscris in
grupul de la Bistritza ..am plecat in Arad ..cand m-am inscris in arlug
..a trebuit sa ma intorc la baza [ lucru romanesc neaoshenesc ;) ] - so
please a bit of lumina for me ).
;)

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
Eu is din Nasaud, astept sa vad daca cei din Bistrita vor, la ce ora si unde