linux

1 view

felics

to LUG-Bn
Doresc sa ma initiez in sisteme de operare linux si sa le folosesc. Ma
poat4e ajuta cineva?

felics

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
Descarci imaginea
http://depo.osn.ro/content/distributii/linux/romanesti/kiwi-8.12.iso
O arzi pe un CD, instalezi pe disc si citesti documentatia de la
Ajutor/Help nu e mult si o sa ai notiunile elementare de utilizare a
Ubuntu.
Daca ai probleme/intrebari viziteaza http://forum.ubuntu.ro

Spor

--
Alin Rus

Nemes Sorin

to LUG...@googlegroups.com
Daca nu stii cum se arde imaginea pe CD sau "..alte nimicuri din astea"
- am eu un CD gata facut cu KIWI 8.12 - iti pot face o copie - te costa
sa-ti cumperi un CD ;)

Instalarea e floare la ureche.

in caz ca nu ti-ai rezolvat problema pana acum
da reply cu un nr. de tel. o sa te sun si iti dau CD-ul.

Bafta !.