INVITAȚIE: Școala de vară „Informatica la Castel” 2012

1 view

Răzvan Sandu

to lug...@googlegroups.com
Bună ziua,

Îmi face plăcere să anunț că evenimentul anual al Școlii de vară (de
Software Liber) „Informatica la Castel” va avea loc, anul acesta, în
perioada 27 august - 1 septembrie.

Școala se adresează, în primul rând, începătorilor în GNU/Linux (nu
neapărat persoane tehnice!) și este organizată ca o mini-tabără, într-un
decor extrem de plăcut.

Câteva detalii și poze se găsesc pe pagina oficială a Școlii și în
descrierile edițiilor precedente (au fost 7 sau 8, dacă nu mă înșel):

http://proinfo.uvvg.ro

http://razvansandu.zando.ro/2011/09/informatica-la-castel-free-software.html

Costurile participării sunt mai mult decât modice (accesibile unui elev
sau student), dar locurile sunt limitate, așa că ROG EVENTUALII DORITORI
SĂ SE ÎNSCRIE DIN TIMP. Organizatorii pot fi contactați la adresa
„informatica [AT] uvvg.ro”, de unde puteți obține informații suplimentare.

Invitația de participare include studenții, elevii, funcționarii
publici, profesorii, cadrele universitare, ziariștii și, în general,
orice persoană care folosește un calculator și ar dori să cunoască
avantajele Software-ului Liber.

Vă rog să forwardați această invitație persoanelor interesate (în
special începători în GNU/Linux, dar nu numai).

Cu stimă,
Răzvan