intalnire

tzepu

to LUG-Bn
salutare
vreau sa stiu daca e cineva interesat de o intilnire a utilizatorilor
de ubuntu si nu numai in perioada urmatoare
poate facem un install fest
pe cei interesati ii rog sa dea un semn aici sau pe forumul ubuntu ro

Mihai Chereji

to LUG...@googlegroups.com
ar fi super, sa se faca, sa se faca, da daca se poate, dupa bac (as in,
dupa 5 iulie :P )

Mihai

Tudor Pop

to LUG...@googlegroups.com

2009/6/3 Mihai Chereji <cronco...@gmail.com>
pai cand e mai bine pentru cat mai multi
asa avem vreme sa ne organizam
poate mai gasesti oameni interesati (care vor sa isi instaleze ubunu de ex)(si nu numai)
si sa vedem ce vrem, o iesire la bere in 2-3 insi?
sau un install party de o juma de zi cu demonstratii la fata locului

SorinN

to LUG...@googlegroups.com
eu sunt superinteresat intr-un program stabil de intalniri ..gen prima
si a 3-a simbata din week ..or some.
acum sunt in Hong Kong - revin intr-o sapt. mai deseara o sa caut Lug
HK - ei se intalnesc lunar (nu stiu daca o sa prind intalnirea ) in
schimb Ubuntu users from here se intanesc pe net zilnic...e mai comod
;)

else ..long live for mai multe lucruri si persoane Tzepu' - pe care
nu -am vazut de mult; Linux in general; Tzuika noastra / sosul lor de
ghimbir / berea Tsingtao (apropo aici Guiness mama ei e la 4 RON
cutia).

Oareshkum o sa fie nevoie de un lider / moderator care sa se ocupe sa
bata lumea la cap inainte de intalniri (macar pentru primele..) ..nu
de alta da' suntem romani si e mai greu pana ne pornim;)

No' ura la toti si nu uitati : 2 beers ? or not too beer - this is the
questiunea.

2009/6/3 tzepu <tudor...@gmail.com>:
--
Nemes Ioan Sorin ( aka Shakespeare or KM~SQ2 on DFTFD servers )

Tudor Pop

to LUG...@googlegroups.com

2009/6/4 SorinN <nemes...@gmail.com>

eu sunt superinteresat intr-un program stabil de intalniri ..gen prima
si a 3-a simbata din week ..or some.

eu unul sper sa avem una trimestrial (nu doar release party bianual)
necazul e ca anul trecut ne-am intalnit doar de 2 ori, odata la lansarea 8.04 si prin toamna la o bere (cu 8.10 cred)
continui sa cred ca un install fest ar avea cel mai mare impact, asa ca dati sfoara in tara celor care vor sau sunt curiosi despre cum arata ubuntu/kubuntu pe un laptop/netbook

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
Mai exact aici http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=4909

PS: ti-au aprobat comanda de CD-uri? Pot eu rezolva si de 100 doar sa
fie lume.

Spor

Tudor Pop

to LUG...@googlegroups.com
habar nu am
m-am uitat acuma si nu scrie nicaieri nimic de genul 'approved' (si are ceva vreme comanda)
sa modific oare numarul si sa cer mai putine?
io ziceam 100 sa mai ramana (tare ma tem ca nu ne adunam 10)(l-oi suna si pe 'eliod' sa vad daca vrea sa vina si el, poate aduce si ceva elevi)

Dragos Puri

to LUG...@googlegroups.com
count me in! :p

Tudor Pop

to LUG...@googlegroups.com
tocmai mi-am modificat cererea (vad ca is zgarciti) si am cerut 50 sau cate vor
tu ia daca poti si daca mai raman nu e bai ca mai impart si eu (am cativa colegi care au ubuntu instalat de mine, si daca ii  cadorisesc cu 9.04 'original' cred ca se si scapa  pe ei de bucurie)

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
2009/6/5 Dragos Puri <drago...@gmail.com>:
> count me in! :p

Tudore inchide comanda ca oricum ii criza :)
Iti aduc eu cate iti trebuie numai sa organizam ceva. Ca nu aduc numai
sa punem sucu pe ele :)

Spor

--
Alin Rus

Tudor Pop

to LUG...@googlegroups.com
am lasat-o, sper totusi sa ajunga inainte de octombrie, nu de alta da sa pot sa le dau cadou in dreapta sau in stanga
se aduna lumea :P
suntem sase deja
sa vorbesc la metropolis sa luam sala mare? :)))))

SorinN

to LUG...@googlegroups.com
;) faza cu sucul e buna ..mie inca imi functioneaza suportul de cafea
de la computer
..o fii generatie mai noua, alea vechi nu tineau mai mult de 2 sapt la
cestile de 200 ml, ..si cam doua luni la cestile mai mici. O fii ceva
marca noua scrie LG pe suportul meu de cafei.
--
Nemes Ioan Sorin

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
2009/6/7 SorinN <nemes...@gmail.com>:
> Ati primit acest mesaj deoarece sunteti abonat la Google Groups grup "LUG-Bn" .
>  Pentru a vă adresa acestui grup, trimiteţi email la LUG...@googlegroups.com
>  Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un email la LUG-bn-un...@googlegroups.com
>  Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la http://groups.google.ro/group/LUG-bn
> -~----------~----~----~----~------~----~------~--~

http://www.ratemyeverything.net/image/1703/0/Computer_Mouse_for_Women.ashx

Mai era si una cu o baba care incerca sa porneasca monitorul folosind
mouse-ul pe post de telecomanda dar nu o mai gasesc :)

--
Alin Rus

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn

On Jun 7, 9:15 pm, Rus-Rebreanu Alin-Florin <netbl...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Mai era si una cu o baba care incerca sa porneasca monitorul folosind
> mouse-ul pe post de telecomanda dar nu o mai gasesc :)

Am facut un poll si l-am pus aici http://www.bn-lug.org/ dreapta sus.
Ca sa lamurim cum vreti sa arate urmatorul eveniment. Puteti lasa
comment si pe site si pe forum.ubuntu.ro referitor la eveniment.

Spor

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn

On Jun 8, 9:44 pm, Rus-Rebreanu Alin-Florin <NetBl...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> Ca sa lamurim cum vreti sa arate urmatorul eveniment. Puteti lasa
> comment si pe site si pe forum.ubuntu.ro referitor la eveniment.

Acum imi dau seama ca orice s-ar alege sigur o sa fie si o iesire la
bere dupa :)

Tudor Pop

to LUG...@googlegroups.com
pai tu la ce te gandeai?
mai ales cu caldurile astea, parca te imbie sa tragi la umbra la terasa sa stai de vorba cu o blonda cu guler
sau cel mai bine cred e sa combinam install party-ul cu povestile si berea

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn

On Jun 9, 4:22 pm, Tudor Pop <tudor.m....@gmail.com> wrote:
> [...]
> stai de vorba cu o blonda cu guler
> sau cel mai bine cred e sa combinam install party-ul cu povestile si berea

S-a terminat si cu poll-ul

Un install fest

12 (50%)

Un workshop

3 (12%)

Prezentări

5 (20%)

Întâlnire la bere

18 (75%)

N-am deloc incredere in poll-urile de pe blogger ca is foarte puscate,
exista posibilitatea sa le manaresti dupa cum vrei. Cu toate astea
rezultatul final e iesire la bere. Ar fi fost bine cei care au votat
sa fi lasat un mesaj cu numele aici, pe site sau pe forum.ubuntu.ro .

In alta ordine de idei, daca stie cineva cand se termina bac-ul sa
puna picioru in prag sa stabileasca data ora si locatia.

Spor

Mihai Chereji

to LUG...@googlegroups.com
Bacu se termină pe 2 iulie, pe 5 se află rezultatele :p
--
Sent from my mobile device

Tudor Pop

to LUG...@googlegroups.com
si atunci un 4 iulie ar fi ok pentru toata lumea?
ma tem sa nu-i 'scapam' pe liceeni
alin
ai vorbit cu elod? sau cu silviu candale?
poate vor si ei sa vina  si nu urmaresc lista asta
poate au ceva elevi care vor sa vina si la fel nu urmaresc lista

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
2009/6/18 Tudor Pop <tudor...@gmail.com>:
N-am vorbit cu nimeni, poate le da cineva un buzz. Nu deranjez oamenii
cu mail-uri personale mai ales in perioada asta dinaintea bac-ului :)

Spor

--
Alin Rus

Gyorgy Elod

to LUG...@googlegroups.com
urmarim, ca ne intra pe mail :D cel putin mie, liceenii majoritatea din LUG is cu bacul :D

to LUG-Bn
ei bine
am primit cateva discuri de la canonical ( logistica e acoperita:)
asa cum zicea alin s-a hotarat,
ne antalnim la bere
am intrebat mai sus daca va convine 4 iulie ( bacul e gata, nu pleaca
nimeni, ca inca nu s-au afisat rezultatele)
cei care vor sa isi aduca laptopurile pentru oaresce instalare sau
indicatii 'la cald' sa spuna ( daca e vreunul sa cautam un locsor cu
hotspot)
cei care pot veni atunci sa dea un semn
cei care vor o alta data sa propuna
spor si numa bine

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
2009/6/19 Tudor Pop <tudor...@gmail.com>:
Am mai gasit un șăf pe forum.ubuntu.ro :)

Nume utilizator: tzepu
Titlu: Administrator
Mesaje: 581

Eu is de acord cu 4. Sa fie asa nici prea devreme nici prea tarziu :)
Daca gasesti ceva cu hotspot ii lux.

Spor

--
Alin Rus

Mihai Chereji

to LUG...@googlegroups.com
Putem mere iar în red point şi să furăm net de la "gigel" sau cum era
numele la reţeaua aia neprotejată :p

On 19/06/2009, Tudor Pop <tudor...@gmail.com> wrote:
> [...]
> freesoftware in bistrita
> iara elevii cacare este la bac vine dupe ?
> sa stiu sa umblu dupa un local cu hotspot

Mihai Chereji

to LUG...@googlegroups.com
eu ma prezint. :D ne vedem acolo... oriunde ar fi "acolo" sa ne riscam
pe o terasa? in ultima vreme vad ca e f capricioasa vremea si nu cred
c-ar fi foarte indicat daca e vorba de laptopuri & stuff.

melian cristi

to LUG...@googlegroups.com
voi fi si eu acolo pe 4 .. nu ar fi bine o terasa in aer liber?  . e vara totusi :P
la phoenix din cate stiu eu este hotspot ...

Tudor Pop

to LUG...@googlegroups.com
toata treaba s-a mutat pe 5 (duminica)
la ora 15 la phoenix
daca e vreme buna stam afara, daca nu, e loc inauntru
aici http://www.bn-lug.org/ puteti posta si comentarii si/sau alte propuneri

tzepu

to LUG-Bn
am trecut pe la phoenix
sefa de sala (pe care o sa o prindem si duminica) zicea ca nu e nici o
problema si ca o sa ne pregateasca o masa dubla (pentru inceput)
nu e necaz nici cu folosit curentul
necazul e cu uaiarlesul (nici ea si nici o alta angajata nu stiau daca
au sau nu hotspot) asa ca luati-va prelungitoare si daca aveti,
internet mobil
ne vedem duminica la 3
spor