Акція "Будь помітним!" в Ірпені 13.11.2009

mcluck

to Ірпінський Велорух
привіт дорогі друзі-велосипедисти!
з радістю повідомляємо, що 13.11, в наступну п"ятницю, на Ірпінському ринку відбудеться акція "Будь помітним!". Мета акції - нагадати про безпеку поводження на дорозі. Учасники отримають інформаційні листівки та велосипедні світловідбивні жилети.
бідь ласка, приїздіть, привозьте друзів та родичів.
з цієї акції розпочнеться ціла кампанія "Будь помітним!" у багатьох містах України. на акцію приїдуть національні телеканали :)
подробиці - нижче.
Ю.

04.11.09, Viktor Zagreba <vik...@gmail.com>:
Юля, привіт,

Асоціація велосипедистів Києва та Асоціація безпеки дорожнього руху України в рамках Тижня безпеки дорожнього руху (www.roadsafety.org.ua) ініціюють акцію для велосипедистів "Будь помітним!". Почати акцію хочемо в Ірпені, оскільки краще це зробити не в Києві, а в меншому містечку, де велосипед є натурально популярним транспортом.

Пропонуємо Ірпінському велоруху активно долучатися! :-)

Мета акції: привернути увагу велосипедистів до їхньої безпеки та до одного з простих способів її забезпечити - буди помітними на дорогах! А саме - носити помітний (яскравий) одяг та буди особливо помітними в темний час -- використовувати лампочки та / або світловідбивні жилети! Адже відомо, що найбільш частою причиною аварії є те, що водії не бачать або надто пізно бачать велосипедиста -- особливо в темний час доби.

Вигляд акції: група ініціативних велосипедистів (нас і вас, від 4 до 6 осіб)  спіткає пересічних велосипедистів в районі Ірпінського ринку, доносить їм месідж (про безпеку і помітність), вручає листівку і дарує світловідбивний жилет. Це все знімають телекамери, і у вечірніх сюжетах наш месідж і новина про акцію розноситься на усі усюди :-)

Попередня дата та час: 13.11.2009, 12:00. Тривалість - до 2 годин.

Будь ласка, порадьтеся і скажіть, чи готові ви долучитися. Всі орг.питання ми беремо на себе, від вас потрібні поради щодо безпосередньо місця акції і, звичайно, людський ресурс - 2-4 людини, або більше, якщо хочете. Всі учасники також одержать світлводбивні жилети.

Дякую! Чекаємо на відповідь!

Віктор

--
Mob.  +38 067 442 14 94  +38 067 442 14 94 , Skype: viktor.zahreba

--
"Я є життя, що хоче жити серед життя, яке теж хоче жити." Альберт ШВЕЙЦЕР /Schweitzer/ (1875-1965)

--
"Я є життя, що хоче жити серед життя, яке теж хоче жити." Альберт ШВЕЙЦЕР /Schweitzer/ (1875-1965)

"Андрій Куцевалов"

to IrpinV...@googlegroups.com
Думаю що Бучанці долучаться до акції. Гарна ідея.

> [...]

--
"Я є життя, що хоче жити серед життя, яке теж хоче жити." Альберт ШВЕЙЦЕР

mcluck

to IrpinV...@googlegroups.com
дякую, Андрій
чекаємо мега-дружний бучанський колектив :)
Ю.