цікаві співпадіння і нові вело-партнери в Ірпені

1 view

mcluck

to Ірпінський Велорух
Народе!

може, хтось із вас бачив в центрі Ірпеня афішки про Молодіжний велопробіг 26 червня?!
я побачила абсолютно випадково, і якраз була в центрі в той час, коли мав бути велопробіг.
були присутні 5 організаторів без великів, 1 крос-кантрійщик з Бучі і 2 дітей на Ардісах.
короче, пробіг не вийшов, але я познайомилась з організаторами - такою собі Молодіжною радою.
у них є бажання ЩОСЬ робити і якісь виходи на міськраду. але нема розуміння, що точно треба робити.
як їм трохи розповіла про наші заходи і взагалі ,які бувають велоідеї - від квестів до велодоріжок і уроків ПДР для вело-школярів.
вони стояли з відвислими щелепами.
запросили до себе на збори в цей четвер о 18.30 в приміщенні виконкому - щоб я їм ще раз розказала, як воно робиться, і разом щось придумали для Ірпеня/Бучі.
дуже заохочую і вас прийти. що більше народу, то кращі ідеї і їх втілення.

так що приходьте після роботи.
будемо знайомитись.

--
Юлія Маклюк
координатор екологічних проектів

"Я є життя, що хоче жити серед життя, яке теж хоче жити." Альберт ШВЕЙЦЕР /Schweitzer/ (1875-1965)

mcluck

to Ірпінський Велорух
в общем, дорогі активісти, приєднуйтесь!. згадайте, скільки у вас ідей - і пробіги по всьому києво-Святошинському району, і карта покатушок вихідного дня, і нові змагання. так що дуже чекаю вас на зустрічі)

29 червня 2011 р. 17:59 mcluck <j.mc...@gmail.com> написав:

Viktor Zagreba

to irpinv...@googlegroups.com
Дивно, що ви раніше не знали про цю молодіжну раду...  Але добре, що познайомились хоч зараз! Бажаю плідної співпраці. :)
Юля - молодець!

В.

30 червня 2011 р. 09:00 mcluck <j.mc...@gmail.com> написав:
--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Ірпінський Велорух" Груп Google.
Щоб залишати дописи в цій групі, надішліть електронного листа за адресою IrpinV...@googlegroups.com.

--
Mob. +38 067 442 14 94, Skype: viktor.zahreba, http://twitter.com/zagreba

mcluck

to irpinv...@googlegroups.com
отже, вчора була зустріч.
товариші цікаві і наче адекватні. принесла їм всякі вело-журнальчики. особливий успіх мав номер CarBusters з заміткою і фоткою нашого Дня без Авто 2009)
зупинились ми на ідеї: до традиційного вже Дня без Авто відкрити криту вело-парковку (П-подібні дуги) на 10 великів на території автостоянки біля вокзалу. Дехто там і зараз залишає велики, коли їде в Київ на електричці. За пару гривень. А так буде красивіше і зручніше.Також до цього зробимо урочисту частину біля Виконкому і омріяний Молодіжною Радою красивий вело-парад. Саме відкриття вело-парковки можна зробити цікавішим, наприклад, влаштувавши її пофарбування у веселі кольори прямо на відкритті. По-моєму, це хороша ідея і потрібна річ для Ірпеня.
Молодіжна Рада бере на себе отримання дозволів, переговори із власником автостоянки, пошук ресурсів на виготовлення парковки і зовнішню рекламу. Від нас, Ірпінського велоруху, треба надати креслення велопарковки та забезпечити велику кількість позитивно налаштованих велосипедистів на параді, і можливо ще якийсь позитив-інтерактив. Тобто, тут є місце для влаштування додаткових розваг - конкурсів, змагань, квестів, чого захочемо. Є ідеї?
часу до Дня без Авто ще є час (найближчі вихідні до 22 вересня + ДЕнь Ірпеня), так що можна почати обговорення, кому що цікаво.
До речі, говорила з ними і про карту веломаршрутів вихідного дня по нашому району, ідея також сподобалась.
от. пишіть)
Ю.

30 червня 2011 р. 13:51 Viktor Zagreba <vik...@gmail.com> написав:

Viktor Zagreba

to irpinv...@googlegroups.com
Круто, якщо вони можуть це профінансувати і організувати. Думаю, це буде найбільше досягнення Ірпінського велоруху  з моменту його заснування:) Тому рекомендую вам присвятити максимальну вагу цьому проекту!!!

Ось рекомендовані парарметри такої стоянки:
Висота - 2,50 м
Глибина - 2,50 м
Ширина - 6 м
Інтервал між стійками - 50 см
Висота стійок - 70-80 см
Довжина стійок - 60-80 см

Намалювати не можу - спробуйте самі. :)

Віктор

П.С. Знову ж таки скажу, що Юля - молодець. :)

1 липня 2011 р. 10:07 mcluck <j.mc...@gmail.com> написав:

Viktor Zagreba

to irpinv...@googlegroups.com
На додачу - ось вам трохи іноземних зразків.

1 липня 2011 р. 12:02 Viktor Zagreba <vik...@gmail.com> написав:
bike_shelters.pdf