ідея для вело-акції

mcluck

to carfreekyiv, Ірпінський Велорух, Ira Bondarenko

люди!
є ідея вело-акції.

на мою думку, автомобілісти були б набагато лояльнішими до велосипедистів, якби могли на власному досвіді відчути, як нелегко живеться велосипедисту на перенавантажених міських дорогах. здається, вони просто не можуть зрозуміти, що їх авто-дії, невинні з першого погляду, дуже ускладнюють життя велосипедисту. всі ці відкривання дверцях, підрізання і сигнаління на світлофорах.
тому, треба дати їм шанс відчути всі прелесті.

наприклад, на той же День без Авто,
на Хрещатику відкривається безкоштовний пункт вело-прокату для автомобілістів. залишивши нам свої авто-права чи паспорт на машину, автомобіліст може цілий день (4 години) кататись на велику по Києву. видається каска, жилет, що ще треба. потім ми записуємо його враження типу "Блін, та неможливо їздити", "Якийсь козел мене підрізав", "Як повертати ліворуч?!" і робим реліз про лояльність і необхідність велодоріжок.
всі щасливі.

можна доробляти.
по-моєму, може вийти непогано, тільки треба продумати.

ідею дарую на обговорення і реалізацію шановному товариству.

Юля
--
Юлія Маклюк
координатор екологічних проектів

"Я є життя, що хоче жити серед життя, яке теж хоче жити." Альберт ШВЕЙЦЕР /Schweitzer/ (1875-1965)