Ірпінь Майдан

Юлія Маклюк

Feb 2, 2014, 2:08:14 PM2/2/14
Привіт, друзі!

Мене звати Юля, ваші контакти у мене з часів, коли ми організовували велосипедні події в Ірпені. (До речі, було б кльово до цього повернутись весною).

Я і пару знайомих хочемо в нашому місті робити щось на підтримку останніх подій в державі. Ми не належимо до партій, мирні і готові пояснити при зустрічі, хто ми і що хочемо. Якщо вам цікаво поговорити про це і приєднатись, пишіть, зустрінемось.

Дякую.

--
Юлія Маклюк
координатор екологічних проектів

"Я є життя, що хоче жити серед життя, яке теж хоче жити." Альберт ШВЕЙЦЕР /Schweitzer/ (1875-1965)

Юрий Романенко

Feb 2, 2014, 2:50:10 PM2/2/14
to IrpinV...@googlegroups.com
Можеш зателефонувати мені  +380985946161
або голові  міського ВГО "Майдан" - Ігоря Мазура. +380674084166 - скажеш, що я телефон дав.
Якщо що, я завтра у виконкомі у каб. 2 з 9:00.

Юрій Романенко.

Воскресенье, 2 февраля 2014, 21:08 +02:00 от Юлія Маклюк <j.mc...@gmail.com>:
--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Ірпінський Велорух" Груп Google.
Щоб скасувати підписку на цю групу та не отримувати листів із неї, надішліть електронний лист на адресу IrpinVeloruk...@googlegroups.com.

--
Юрий Романенко