вело планы на 2011 и глобально

mcluck

to Ірпінський Велорух
привет всем!
надеюсь, синоптики не подведут, и вело сезон начнется уже скоро
снова будет Велодень, Бучатревел, потом, может быть, День без Авто.
кто-то будет просто с друзьями после работы кататься.
я вот что подумала по поводу мероприятий: конечно и 1000%, что массовые праздники типа Велодня, Бучитревел и Дня без авто нужны, полезны и приятны. Плюс есть еще пару соревнований и маленькие покатушечки вечером в пятницу.
Но [b]не пора ли нам, велосипедистам Приирпенья, подумать о стратегических вещах[/b]? Чего мы хотим от велодвижения, каким видим наше участие в нем, нужно ли нам развитие вело-инфраструктуры, местные проекты, тренинги, соревнования, прокладка маршрутов и тд? Было бы хорошо как-нибудь собраться и обсудить это.
Ведь сейчас получается, что у нас есть только единичные мероприятия, организованные маленькими группами супер-активных велосипедистов. Хорошо, что они есть, но я уверена, что мы и хотим и можем достичь большего разнообразия. И большей результативности.
Честно говоря, хотелось бы видеть в нашем районе сильное и эффективное велодвижение с реальным весом в обществе - то, к чему сейчас идут Киев, Харьков, Львов. Ведь [b]можно делать столько всего интересного [/b] - проводить уроки по вело-ПДД в школах, разрабатывать систему велодорожек и добиваться ее реализации, проводить вело-квесты и тысячи других дел.
Надеюсь, я не одна тут такая мечтательница)
Короче, я подумала, может, весной устроить что-то типа [b]небольшого местного велофорума[/b]? Собрать всех желающих, пригласить с презентациями интересных активистов из других городов, потом обсудить наши желания, прикинуть планы реализации. Можно было бы это сделать перед Велоднем. А потом за лето, как раз подготовить наши проекты к Дню без авто.
Как вам?
У меня есть опыт организации и проведения тренингов по построению движений и проектному менеджменту, так что я могла бы взяться, если это интересно народу.
Народ, что скажешь?
Нужно нам собраться и все выяснить, или там и будем беспросветно влачить жалкое существование?)

--
Юлія Маклюк
координатор екологічних проектів

"Я є життя, що хоче жити серед життя, яке теж хоче жити." Альберт ШВЕЙЦЕР /Schweitzer/ (1875-1965)

Юрий Романенко

to irpinv...@googlegroups.com
О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫.

mcluck

to irpinv...@googlegroups.com
Юра, привет
я вижу, что ты мне звонил, но я все время в бегах) не могу поговорить нормально.
есть идеи? рассказывай тут.
Ю.

2 березня 2011 р. 20:49 Юрий Романенко <roman...@mail.ru> написав:
Присоединяюсь.

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Ірпінський Велорух" Груп Google.
Щоб залишати дописи в цій групі, надішліть електронного листа за адресою IrpinV...@googlegroups.com.

mcluck

to Ірпінський Велорух
словом, хоча ця ідея не зустріла скаженого ажіотажу серед ірпінського товариства, така конференція пройде в Києві 4-5 червня.

Київ запрошує на "Велофорум"!
Вівторок, 03 травня 2011, 11:22

4-5 червня 2011 року в Києві відбудеться третя міжнародна конференція "Велофорум-2011". Це буде велика подія, участь в якій вже підтвердили іноземні експерти і фахівці, в тому числі генеральний секретар Європейської федерації велосипедистів (ECF) Бернард Енсінк, а також поважні представники з Чехії, Польщі, Бельгії, Німеччини, Нідерландів і, звісно, України. Велофорум цього року заручився підтримкою міжнародних інституцій, таких як Фонд ім. Гайнріха Бьолля, Чеський центр в Києві, Європейська федерація велосипедистів та Німецького товариства технічної допомоги (GIZ).

Метою проведення конференції “Велофорум-2011”, що організовується Асоціацією велосипедистів Києва, є прискорення екологічної модернізації міської транспортної інфраструктури в Україні через поширення знань і мотивацію громадських активістів, представників органів місцевого самоврядування та всіх зацікавлених. В якості лекторів вже запрошено європейських та українських експертів/-ок з міського транспортного планування, сталого розвитку, лідерок/лідерів громадських організацій, представників мерій.

Ми впевнені, що київський Велофорум стане чудовим місцем для зустрічей і знайомств, отримання натхнення і свіжих ідей, налагодження співпраці і обміну знаннями для усіх цільових груп - велосипедних активістів, муніципалітетів та громадських організацій з України та іншихкраїн.