Agenda Meeting 28 Augustus

Juice10

to Happy Clog
Meeting begint om 15:00 en word gehouden in de King Arthur Café in
Utrecht.
Nu is de grote vraag, welke onderwerpen willen we dat er behandeld word
tijdens deze meeting?

Ik in iedergeval:
- De happy clog website
- Webstandards in het onderwijs

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Ik denk dat deze meeting meer een aantal vragen, die volgens mij de
meeste nog hebben, zou moeten beantwoorden:

- waar staat happy clog voor?
- wat willen we bereiken?
- hoe willen we dat bereiken?
- hoe willen we ons in de toekomst profileren?

Volgens mij zijn dat vragen waar we samen uit moeten kunnen komen.

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
Je bedoelt oktober neem ik aan? ;-)

--
Mark Wubben
http://novemberborn.net/

Juice10

to Happy Clog

Handig, zit ik weer niet op te letten!
Ja oktober bedoel ik, sorry hier voor.

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Jammer dat hier niet zo veel animo voor lijkt te zijn (?)

Ik ben er in ieder geval met mijn collega, en misschien met meer.

wilfred

to Happy Clog
ik hoop er ook te zijn, mijn gebrek aan reactie is te wijten aan het
niet hebben van nieuwe agenda punten.

ik ben er wel mee bezig, om nog punten te verzinnen.

zullen we anders hier even een presentie lijst aanmaken ...

Juice10

to Happy Clog