Search for happy cloggers

1 view

Windgazer

to Happy Clog
Bij gebrek aan email-adressen hoop ik dat er toevallig wat happy clog
leden toevallig hier tegen aan lopen. Of misschien wel helemaal niet
toevallig. In ieder geval, als je hier tegen aanloopt kun je dan even
aan de happy clog leden waar jij een email adres van bezit doorgeven
dat dit forum er is?

Ik hoop met het opzetten van dit forum / discussiegroep een medium te
creeren waar wiij vragen kunnen stellen over standards. Zowel vragen
over 'wat houd het nou eigenlijk in' als 'waarom zou ik' moeten hier
hun plaats gaan vinden.

Waarom een discussie-groep? Omdat ik weet dat de leden van Happy Clog
voor standards staan. Ik weet dat wij dit uit willen dragen en de
infrequente meetings in cafe's door heel Nederland volstaan niet als
comunicatie-middel om dit doel te bereiken. Ik weet niet of een
discussie-groep wel volstaat, maar ik denk dat het een goede stap is om
meer te bereiken.

Egor Kloos

to Happy Clog
Ik denk dat het een goed idee is om hier een discussie groep te
starten. Het zou zonde zijn om de kennis die wij hebben niet onderling
te delen. Ik hoop dat het nu een beetje gaat lopen.

gr.
egor

Juice10

to Happy Clog
We kunnen misschien van http://happyclog.nl/ een wiki maken, dan kan
iedereen er wat aan toevoegen als ze willen.

Egor Kloos

to Happy...@googlegroups.com
Daar zat ik ook aan te denken.
Geen poespas, lekker eenvoudig. Kan ook veel motiverend werken. De
wiki hoeft overigens geen wiki look and feel te hebben, dat kunnen we
zelf inrichten ;)

groet,

Egor