www.overheid.nl

Wim van Iersel

to Happy Clog
Ik zag vandaag dat overheid.nl vernieuwd was... maar ligt het aan mij
of lijkt het dat de site er qua toegankelijkheid/ standarden op
achteruit is gegaan?

De "tussen" streepjes in het menu vond ik zelf wel de leukste grap van
de bouwers. Ik hoop maar dat het een grap is.

Juice10

to Happy Clog
Ik weet niet hoe het eerst was maar er zitten inderdaad wel een aantal
dingen tussen die anders zouden moeten:
blue is niet echt semantisch

waarom zo dubbel op?
<h2>Particulieren</h2>

Wim van Iersel

to Happy Clog
Volgens mij weet Anne Kesteren hier wel iets over, hij heeft volgens
mij de vorige versie mee gebouwd.

annevan...@gmail.com

to Happy Clog
Nope. Ik heb weliswaar de HTML en CSS van de eerste gedaan, maar ik heb
geen idee wie hier achter zit.