Wat ruik ik toch?

Sjors Rijsdam

to Happy Clog
Ach gut, een dood paard.

wilfred nas

to Happy...@googlegroups.com
als je hard genoeg schopt dan komt ie misschien wel tot leven...

On 7/26/07, Sjors Rijsdam <sjors....@gmail.com > wrote:

Ach gut, een dood paard.

--
Cheers, Wilfred

t 073 6125 173
m 06 24 26 91 59
e in...@wnas.nl
w www.wnas.nl

Egor Kloos

to Happy...@googlegroups.com
Het zou zonde zijn als we het laten wegrotten. Vanavond ben ik bij de
Gilde meeting wellicht zie ik aantal van jullie daar.

gr.
egor.

wilfred nas

to Happy...@googlegroups.com
ik ben er ook, maar heeft happyclog iets toe te voegen, afgezien van gezellig een biertje drinken met mede web werkers?

Egor Kloos

to Happy...@googlegroups.com
Happy clog, althans zo zie ik het, was altijd bedoeld als een
informele groep van individuen (vooral bloggers) die web standards
hoog in het vaandel hebben. Beetje zoals de britpack met o.a. Jon
Hicks.
Faruk probeerde er iets meer van te maken, maar het merendeel zag daar
weinig in. En toch geloof ik dat een informele happy clog heel goed
naast een GIlde kan bestaan.

gr.
egr.

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
On 7/26/07, wilfred nas <wilfr...@gmail.com> wrote:
> ik ben er ook, maar heeft happyclog iets toe te voegen, afgezien van
> gezellig een biertje drinken met mede web werkers?

Niet meer of minder dan hiervoor, lijkt me.

--
Anne van Kesteren
<http://www.opera.com/>

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Het is hier inderdaad de laatste tijd wel een beetje stil...

Misschien een idee om vóór de volgende gildemeeting (bij mangrove,
rotterdam) 's middags een biertje te doen? doelencafe, ierse pub?

wilfred nas

to Happy...@googlegroups.com
Goed plan, ik kan dan alleen niet.. Andere keer graag.

Kilian Valkhof

to Happy Clog

> Goed plan, ik kan dan alleen niet.. Andere keer graag.

Wat stel je voor? ;)

Wilfred Nas

to Happy Clog
he killian, ik kan donderdag (voor de gilde meeting bij mangrove)
uiteindelijk wel. Toch een happy clog biertjes meeting...

Justin Halsall

to Happy...@googlegroups.com
Ik zal er ook aanwezig zijn.

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Kilian met 1 L :p

Dan is het nu de vraag van waar en wanneer. het Doelencafe is een
optie (dicht bij centraal) de ierse pub (1 van de twee) ook.

- voor de ingang van centraal station rotterdam verzamelen om, zeg,
15:00?

Egor Kloos

to Happy...@googlegroups.com
Goed idee. ik zal er zijn. 15.00 bij centraal en ik stel voor om naar
de doelen cafe te gaan. Das lekker dichtbij Mangrove :)

Ik geef voor de zekerheid mijn nummer even door: +31648953821

Groet,

Egor Kloos

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
On Aug 21, 2007, at 4:45 PM, Kilian Valkhof wrote:

> [...]
> optie (dicht bij centraal) de ierse pub (1 van de twee) ook.
>
> - voor de ingang van centraal station rotterdam verzamelen om, zeg,

Met wie, en met welk doel? Ik kom in ieder geval naar Mangrove, maar
ben eigenlijk van plan rond 17:30 van kantoor te gaan.

--
Mark

Kilian Valkhof

to Happy Clog
On Aug 21, 9:33 pm, Mark Wubben <m...@novemberborn.net> wrote:
> Met wie, en met welk doel? Ik kom in ieder geval naar Mangrove, maar
> ben eigenlijk van plan rond 17:30 van kantoor te gaan.
>
> --
> Mark

Het doel is volgens mij slechts gezellig bieren (as usual), en met
allen die dit lezen en zin hebben om langs te komen.

Kilian

wilfred nas

to Happy...@googlegroups.com
ik kom morgen wel naar het doelen cafe, al zal dat later zijn dan 15.00 uur (moet ook nog werken om de biertjes te betalen...)

Justin Halsall

to Happy...@googlegroups.com
Ik hoop morgen bij het doelen cafe te kunnen zijn, maar ik moet ook werken dus het kan zijn dat ik later/niet kom :(

Justin

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
On Aug 22, 2007, at 11:39 AM, Justin Halsall wrote:
> Ik hoop morgen bij het doelen cafe te kunnen zijn, maar ik moet ook
> werken dus het kan zijn dat ik later/niet

Same for me,

--
Mark