Notulen, 28 oktober

1 view

Martin Reurings

to Happy...@googlegroups.com
Hoi allemaal,

Voor de geinterreseerden, ik heb getracht te notuleren bij de meeting
afgelopen zaterdag en deze op de wiki geplaatst:
http://wiki.novemberborn.net/hc/Notulen+28+Oktober+2006

Mijn excuus voor de opmaak, ik ben nog niet heel erg gewend aan wiki's
als iemand zich geroepen voelt om het op te schonen, be my guest :)

Mvg,

Martin

Kilian Valkhof

to Happy Clog
ik vind dat er inderdaad goede punten zijn besproken, en sluit me zeker
aan bij de geopperde punten.

Met happy clog als groep zou het zeer goed mogelijk zijn om samen
lesmateriaal te maken.

Een open source licentie zou aan de ene kant veel scholen motiveren,
aan de andere kant niet, want de leerlingen moeten de boeken kopen,
school niet. Toch zou een open source licentie wel een positief effect
hebben. Goede partners hiervoor vinden is denk ik ook wel belangrijk.

Juice10

to Happy Clog
Ik heb dit met een docent bij mij op school besproken en hij was heel
enthousiast.
Ik denk dat dit een heel reëel idee is was niet moeilijk toe te passen
zal zijn.

Ik heb ook nog gesproken met een bedrijf wat wel de volgende meeting
zou willen hosten,
het enige probleem is dat zij niet zo groot zijn en dat er maximaal
maar 10 mensen in kunnen. Hier kunnen we eventueel gebruik van maken
als we een lage opkomst hebben.

Martin Reurings

to Happy...@googlegroups.com
Ik heb trouwens al vorige week intern besproken of ik gebruik kon gaan
maken van IPROFS kantoor-ruimte in het weekend. Dat vinden verschillende
mensen hier een prima idee, zolang ze maar bekendheid mogen geven over
het feit dat ze een eventuele meeting hosten. Echter, het slechte nieuws
is dat onze kantoor-ruimte in Utrecht pas begin januari beschikbaar is
:( We zouden dan eventueel wel in Haarlem terecht kunnen, maar dat is
voor sommige mensen denk ik wel een heel eind reizen.

--
( /' _/_ __ _ _
|/|///)(/(/(//_(-/
_/
E-mail: mar...@windgazer.nl
Website: http://www.windgazer.nl

"The trouble with doing something right the first time, is nobody
appreciates how difficult it was."
-- Unknown Artist

Justin Halsall

to Happy...@googlegroups.com
Ik ken ook een bedrijf in Amsterdam dat hun kantoor ruimte wel
beschikbaar zou willen stellen, allen een nadeel hieraan er passen
maar 10 mensen in hun kantoor.
Als de opkomst weer zo laag is als de vorige keer zal dat geen
probleem worden denk ik :)