happyclog.nl

1 view

Wilfred Nas

to Happy Clog
Heren,

wat gaan / willen we met de site doen. Op dit moment is het een beetje
zonde van de bytes.. Heeft iemand een idee..

Justin Halsall

to Happy...@googlegroups.com
Hallo HappyCloggers,

Ik stel voor dat we het gebruiken om informele web gerelateerde
meetings te organiseren.

Groeten,
Justin

Sent from my iPhone

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Ik geloof niet dat dit nog iets gaat worden...

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
On Dec 16, 2007, at 19:24, Kilian Valkhof wrote:
> Ik geloof niet dat dit nog iets gaat worden...

Heh. Ik heb geen zin om hier veel energie in te steken, en verder ben
ik van plan om in juli naar het buitenland te verhuizen. Van mij
hoeven jullie wat betreft HappyClog niet veel te verwachten ben ik bang.

--
Mark

Egor Kloos

to Happy...@googlegroups.com
Heren,

Helaas, aan alles komt een einde. Er is simpleweg te weinig contact
onderling om zo iets dergelijks levend te houden.

Groet,

Egor Kloos

Justin Halsall

to Happy...@googlegroups.com
Ik zie geen reden om deze group op te heven, er zijn nog veel mensen
op de maillijst. Als iemand ooit happyclog weer op wilt zetten dan
wordt het een stuk makkelijker.

Groeten,
Justin

Sent from my iPhone

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com

Wie heeft het domein? We kunnen er op z'n minst iets meer relevante
informatie opzetten.

--
Anne van Kesteren
<http://www.opera.com/>

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
On Dec 24, 2007, at 16:42, Anne van Kesteren wrote:
> Wie heeft het domein? We kunnen er op z'n minst iets meer relevante
> informatie opzetten.

Moi.

--
Mark