Even polshoogte nemen

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Aangezien het hier al een aantal weken stil is, toch even de vraag wie,
net als mij, nog steeds af en toe hier kijkt. Het zou zonde zijn om het
idee van happy clog zo langzaam te laten verdwijnen.

Wie denkt dat we van Happy Clog nog iets kunnen maken? (of dat we dit
maar moeten laten zoals het is, en onder een andere naam iets nieuws
proberen, zoals de lesmateriaal wiki)

Ikzelf zou nog steeds graag doorgaan met waar we mee bezig zijn, en
volgens mij is de lesmateriaal wiki een uitstekend idee. Wel een idee
wat we beter internationaal dan nationaal kunnen aanpakken. Onder
andere in die zin is het misschien slim om dat buiten de Happy Clog
naam te doen. Wie zou mee willen helpen aan dit project?

ps. Voor eenieder die mij wilt emailen, kan dat door mijn voornaam @
mijn voornaam en mijn achternaam .com te gebruiken, mijn gmail account
bekijk ik nooit.

Sjors Rijsdam

to Happy Clog
Kilian Valkhof wrote:
> [...]

> andere in die zin is het misschien slim om dat buiten de Happy Clog
> naam te doen. Wie zou mee willen helpen aan dit project?

Waarom wil je dit internationaal aanpakken?
Ik wil aan die wiki/lesmateriaal wel wat schrijfsels aanleveren
aangaande dom scripting en het gebruik van JS api's en libraries.

Kilian Valkhof

to Happy Clog

Sjors Rijsdam wrote:
> Waarom wil je dit internationaal aanpakken?
> Ik wil aan die wiki/lesmateriaal wel wat schrijfsels aanleveren
> aangaande dom scripting en het gebruik van JS api's en libraries.

Nou, ik neem aan dat Nederland niet het enige land is met
'achterstallig' onderwijs, en als je het op internationaal niveau doet,
kunnen er meer mensen meehelpen. Dan is de kans van slagen dus groter.

aan iedereen: vrolijk kerstfeest :)

Martin Reurings

to Happy...@googlegroups.com
Het kost dan echter ook weer tijd om het terug te vertalen naar
Nederlands als dat gekozen wordt voor lokaal les-materiaal.
Hoe dan ook, ik wil er graag mee helpen. Ik zou graag wat
basis-materiaal voor css en/of javascript toe willen voegen. Ook html
zou ik best aan toe willen voegen alhoewel ik merk dat ik soms nog wel
plannen heb die gewoon niet helemaal semantisch verantwoord zijn :)

Ik ga het aankomend kwartaal in ieder geval al geen tijd hebben helaas.
Daarna moet ik maar even zien of er wat op poten is komen te staan en of
ik er tijd voor vrij kan maken om dan te helpen.

Ook namens mij, vrolijk kerstfeest iedereen.

--
( /' _/_ __ _ _
|/|///)(/(/(//_(-/
_/
E-mail: mar...@windgazer.nl
Website: http://www.windgazer.nl

"The trouble with doing something right the first time, is nobody
appreciates how difficult it was."
-- Unknown Artist

Sjors Rijsdam

to Happy Clog
Happy Clog was van huis uit een op Nederland geörienteerde club.
Gelijk al naar het buitenland gaan kijken terwijl we NL nog niet eens
draaiend hebben lijkt me wat overmoedig. We kunnen het dus beter, iig
for now, in Nederland houden. Dan kunnen we later wel zien of misschien
de rest van de Benelux een optie is.