front end opdracht

Wilfred Nas

to Happy Clog
Beste Mensen,

ik ben op zoek naar een front end developer, voor een van de grootste
sites van nederland. Met het volgende profiel:

Technische kennis

Expert op het gebied van HTML, CSS.
- Codeert met de hand html en css.
- Draagt zorg voor semantisch correcte en valide code.
- Gebruikt geen tabellen anders dan voor tabulaire data.
- Kan een site crossbrowser compatible opzetten.
Kennis van de nederlandse webrichtlijnen
Enige kennis van (unobtrusive) javascript en ajax.
- Kan simpele scripts uitzoeken of opzetten, zonder enige verwijzing
naar javascript in de html.

Kennis van jsf, jsp of andere serverside talen.

Enige grafische kennis
- Maar geen ontwerper

Algemeen.

Niet bang om vragen te stellen.
Bereid om te leren.
Commitment voor een langere tijd.
Minimaal 32 uur/4 dagen (in den haag).
Portfolio?

Ik hoop dat dit niet tegen enige happy clog regels is. Mijn inziens is
dit een goede manier om elkaar te helpen...

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Hallo Wilfred,

> ik ben op zoek naar een front end developer, voor een van de grootste
> sites van nederland.

Enige kans dat je zo'n persoon over een half jaartje nodig hebt, Als
stageplek? ;) Ik voldoe aan al het bovenstaande, op het feit dat ik
geen jsf of jsp kan. Ik kan in php prima mijn weg vinden. Wat bedoel
je met "langere tijd"? (referentie: www.fluxility.com, www.kilianvalkhof.com)

> Ik hoop dat dit niet tegen enige happy clog regels is. Mijn inziens is
> dit een goede manier om elkaar te helpen...

En ik denk dat dit prima kan, inderdaad een goede manier om
gemakkelijk kwalitatief hoge web developers te vinden (arrogantie
terzijde, "kwalitatief" enkel als in vooruitdenken, wat iedereen in
happy clog toch wel is :)