Meeting 17 februari

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Om niet met twee topics door elkaar te gaan werken, is dit het topic
voor de meeting

vooralsnog is het idee:

- 17 februari
- 14:00
- king arthur cafe in Utrecht

lees het hele topic, er kunnen zich hieronder wijzigingen voordoen.

Wim van Iersel

to Happy Clog
Het staat in mijn agenda

Juice10

to Happy Clog
Ik stel voor dat iedereen die komt zich toevoegd aan de wiki en ook
alle veranderingen in de wiki opgenomen worden:

http://wiki.novemberborn.net/hc/Meeting+17+februari+2007

Ik ben in ieder geval van de partij.

De vorige keer was het heel rumoerig in de king arthur en zijn we toen
ook verhuis naar een stiller plekje, misschien is dat verstandig om
deze keer ook te doen.
Ook als je komt zet jezelf dan op de wiki en met een foto erbij, dan
ben je makkelijk te herkennen.

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
FYI: De meeting begint dus om 14:00. Niet 17:00. (Mark heeft idt al op
de wiki gewijzigt.)

Foto's: http://images.google.com/images?q=anne+van+kesteren

--
Anne van Kesteren
<http://www.opera.com/>

Jeroen Mulder

to Happy Clog
Ik kan nog niet zeggen of ik daadwerkelijk aanwezig kan zijn, in
verband met een rits aan nog niet ingeplande verplichtingen die begin
februari beginnen. Ik ben in ieder geval op de hoogte van dat de
vergadering plaats zal vinden.

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Dan nog iets, er is een groot gebrek aan agenda.

Ik stel voor dat we deze meeting niet uitgebreid over zoveel mogelijk
willen hebben, maar met zn allen gaan brainstormen over de wiki. (al
dan niet onder het genot van een biertje ;).

Als er nog andere punten zijn dan kunnen we die ook bespreken, post ze
dan ff als reply hier :)

Dennis

to Happy Clog
Hallo allen,

Goed initiatief!
Ik zal ook aanwezig zijn de 17e.
Is dit wellicht ook iets om te bespreken?
http://www.webstandards.org/action/ilg/members/

Groeten,
Dennis

Dennis

to Happy Clog
Helaas ga ik het niet redden om morgen te komen. Volgende keer hoop ik
er bij te zijn!

Jeroen Mulder

to Happy Clog
Ik ben bang dat ik het ook niet ga redden. Ik heb nog enkele andere
verplichtingen morgen, dus ik denk dat het net niet gaat. Misschien
een volgende keer wat minder zo midden op de dag?

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
En ik ben ziek, dus ik ga het zeer waarschijnlijk ook niet redden :(

On Feb 16, 2007, at 9:51 AM, Jeroen Mulder wrote:
> Misschien een volgende keer wat minder zo midden op de dag?

Ik moet bijna twee uur reizen om in Utrecht te komen, en vervolgens
twee uur terug. Hoe later het begin van de meeting, hoe minder zin
het voor mij heeft om te komen :)

--
Mark

Egor Kloos

to Happy...@googlegroups.com
Nou dat wordt een klein groepje dus. Jammer, ik ben wel nog van plan
om te komen overigens. Nu ik niet meer in Utrecht werk heeft het wel
weer iets leuks. :)

gr.
egr.

--
Stupidity is the basic building block of the univers.

Jeroen Mulder

to Happy Clog
Dus wat eerder op de dag zou een goed idee zijn. Alleen... zaterdag
ochtend. Met een kater moeten babbelen over intelligente onderwerpen
klinkt ook weer niet _zo_ aantrekkelijk ;-)

On Feb 16, 10:28 am, "Egor Kloos" <dutchc...@gmail.com> wrote:
> Nou dat wordt een klein groepje dus. Jammer, ik ben wel nog van plan
> om te komen overigens. Nu ik niet meer in Utrecht werk heeft het wel
> [...]

annevan...@gmail.com

to Happy Clog
Daarom is het dus om twee uur. Altijd al geweest.

Jeroen Mulder

to Happy Clog
On Feb 16, 1:07 pm, annevankeste...@gmail.com wrote:
> Daarom is het dus om twee uur. Altijd al geweest.

En geen enkele ruimte om af te wijken natuurlijk. Ik begrijp het
volledig :-)

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
Weinig rede, vooral. Maar als je de volgende keer iets eerder dan een
dag van tevoren aangeeft dat twee uur 's middags waarschijnlijk niet
gaat lukken kunnen we er natuurlijk even naar kijken :-)

Justin Halsall

to Happy...@googlegroups.com
Ik heb ook even mijn "mugshot" toegevoegd aan de wiki,
dit is misschien handig voor de mensen die komen om ook te doen
dat maakt het een stuk makkelijker om mensen te herkennen.

http://wiki.novemberborn.net/hc/Meeting+17+februari+2007

Jeroen Mulder

to Happy Clog
Vandaar dat ik ook zei: "volgende keer".

On Feb 16, 4:04 pm, "Anne van Kesteren" <annevankeste...@gmail.com>
wrote:

> Weinig rede, vooral. Maar als je de volgende keer iets eerder dan een
> dag van tevoren aangeeft dat twee uur 's middags waarschijnlijk niet
> gaat lukken kunnen we er natuurlijk even naar kijken :-)

Kilian Valkhof

to Happy Clog
komop, iedereen vriendelijker :)

Ik ben dr nog wel gewoon. Heb er zin in!

Jeroen Mulder

to Happy Clog
Zijn er toevallig notulen van deze meeting?

On Feb 16, 9:06 pm, "Kilian Valkhof" <kilian.starma...@gmail.com>

Egor Kloos

to Happy...@googlegroups.com
Notulen? eh... ik hoop het niet. naast wat zinnige dingen is er best
wat "off topic" geluld. Lijkt mij ook niet de soort bijeenkomsten om
notulen voor bij te houden.

groet,
egor

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Er is inderdaad niet zoveel aan happy clog besluitvorming gedaan. Ik
denk dat dit ook een leukere vorm is.

Jeroen Mulder

to Happy Clog
Aha, ok. Ik dacht dat er enkele punten die de afgelopen weken naar
voren zijn gekomen zouden worden besproken.

Wat is dan wel een geschikt moment om knopen door te hakken? Of zijn
die al doorgehakt?

On Mar 5, 7:56 pm, "Kilian Valkhof" <kilian.starma...@gmail.com>

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
On 3/6/07, Jeroen Mulder <jmu...@gmail.com> wrote:
> Aha, ok. Ik dacht dat er enkele punten die de afgelopen weken naar
> voren zijn gekomen zouden worden besproken.
>
> Wat is dan wel een geschikt moment om knopen door te hakken? Of zijn
> die al doorgehakt?

Als er beslissingen gemaakt moeten worden kan dat het beste hier denk
ik. Op die manier kan iedereen die wil (waar ze ook zitten) zijn ei
kwijt.