Presentie lijst 28 oktober

Juice10

to Happy Clog
Ben je op de 28ste aanwezig in het king arthur café Urecht?
(het begint vanaf 17:00 uur)

Meld het dan eventjes hier...

Ik ben er in ieder geval!
Kilian valkhof samen met zijn collegas ook
en wilfred ook (?)

wilfred

to Happy Clog
ik ben er ook. Wel hoop ik dat we het van te voren eens zijn over
onderwerpen, het staren naar laptops doe ik al genoeg.

mijn inziens is deze bijeenkomst, tweedelig. een, opstellen van doelen
en misschien daar al taskforces aan koppelen?
twee, even face to face mensen spreken die (ik in ieder geval) je
alleen online bent tegengekomen.

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
On 9/30/06, Juice10 <zer...@gmail.com> wrote:
> Meld het dan eventjes hier...

Waarschijnlijk niet. Ik zit in het buitenland voor Opera/W3C.

--
Anne van Kesteren
<http://annevankesteren.nl/>

FarukAtes

to Happy Clog
Ik niet; ik ga op de 28e naar Lord of the Dance =)

En sowieso ben ik alleen a.s. zaterdag in Nederland voor de komende
anderhalve maand, zoniet de rest van 2006.

Juice10

to Happy Clog

wilfred

to Happy Clog
Mensen,

is er wel iemand geinteresseerd in deze meeting...
graag een (of het liefst meer) reactie(s).

Wilfred

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
Geen idee. Als hij doorgaat en in Utrecht is kan ik echter wel. Ik kom
donderdagnacht al terug uit Madrid.

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
Ik heb helaas andere verplichtingen (lees: studieboeken).

--
Mark Wubben
http://novemberborn.net/

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
Verder, willen we dit nog aankondigen op blogs enzo? Nog verder, het
is me nog steeds niet helemaal duidelijk waar het over zal gaan en wie
er precies deelnamen. Er zijn maar een paar namen die me hier bekend
voorkomen...

Kilian Valkhof

to Happy Clog
http://wiki.novemberborn.net/hc/Meeting+28+Oktober+2006

hier staat wat meer informatie, als je wilt kun je dingen
toevoegen/verwijderen/etc :)

Martin Reurings

to Happy...@googlegroups.com
Hey Anne,

Ik ken zelf ook hooguit de helft van de mensen die hier aan heeft gegeven langs te komen. Ik ben bang dat een aantal mensen de hoop op heeft gegeven dat een bijeenkomst in deze vorm nog enig nut kan hebben. Ik zat zelf ook te twijvelen maar heb inmiddels toch maar de knoop doorgehakt en zal aanwezig zijn.

Ik denk dat het zeker wel nut heeft om op een paar blogs bekendheid te geven en hoop eigenlijk dat jij bereid bent om daarbij in te springen, je blog krijgt denk ik wat meer bezoek als die van de rest van de aanwezigen lijst voor de meeting.

Mark, als jij dit leest, kun jij dan misschien ook een blogje eraan wagen?

Groeten,

 Martin
--
(   /'  _/_ __  _ _
|/|///)(/(/(//_(-/
        _/
E-mail: mar...@windgazer.nl
Website: http://www.windgazer.nl

"The trouble with doing something right the first time, is nobody
 appreciates how difficult it was."
                                               -- Unknown Artist

Juice10

to Happy Clog

Anne van Kesteren wrote:
> Nog verder, het is me nog steeds niet helemaal duidelijk waar het
> over zal gaan en wie er precies deelnamen.

Hier is een overzicht met het programma en de presentie lijst
http://wiki.novemberborn.net/hc/Meeting+28+Oktober+2006/

Juice10

to Happy Clog

Sorry voor deze late dubbele reactie.
Ik vind het een goed idee om het op blogs aan te kondigen maar dan
moeten de mensen wel begrijpen dat dit niet alleen een sociale
bijeenkomst is maar dat we ook nog over iets specifieks gaan praten.
Dus dit moet er dan ook bij vermeld worden.

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
On 10/24/06, Juice10 <zer...@gmail.com> wrote:
> [...]
> bijeenkomst is maar dat we ook nog over iets specifieks gaan praten.
> Dus dit moet er dan ook bij vermeld worden.

Even kijken hoor, de agenda:

# waar staat happy clog voor?
# wat willen we bereiken?
# hoe willen we dat bereiken?
# hoe willen we ons in de toekomst profileren?

Wat bedoel je precies met specifiek?

Juice10

to Happy Clog
Dat als mensen naar de meeting moeten komen ze wel moeten weten dat wij
een bepaald doel hebben en dat we niet alleen het over web dingen gaan
hebben maar ook over happy clog zelf.

Kilian Valkhof

to Happy Clog
..ik ben vandaag helaas door omstandigheden verhinderd, sorry jongens.

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
En ik zag helemaal geen bekenden bij King Arthur... Volgende keer even
telefoonnummers uitwisselen ofzo.

On 10/28/06, Kilian Valkhof <kilian.s...@gmail.com> wrote:

> ..ik ben vandaag helaas door omstandigheden verhinderd, sorry jongens.

Jeroen Mulder

to Happy Clog
Jammer dat het zo is gegaan. Ik kon er al helemaal niet bij zijn,
vandaar dat ik me nooit in de lijst heb toegevoegd.

Happy Clog? Ik zeg: opdoeken en iets anders verzinnen, voor de mensen
die dat graag zien.

Juice10

to Happy Clog
Ik was er samen met Wilfred Nas & Martin Reurings.
Heelaas konden wij niet alle onderwerpen bespreken aangezien sommige
oprichters van HC er niet bij waren. Maar wij hebben oa. goed kunnen
praten over Webstandards in het onderwijs.

De notulen hiervan zal binnenkort op de wiki verschijnen.

Anne van Kesteren wrote:
> En ik zag helemaal geen bekenden bij King Arthur... Volgende keer even
> telefoonnummers uitwisselen ofzo.

Anne, ik las op je blog dat je er om 17:00 was, heelaas was de tijd
veranderd naar 15:00,
dit was op de wiki vermeld. Heelaas was dit niet zo duidelijk
aangegeven aangezien ik mijn eerste post niet kon veranderen.
http://wiki.novemberborn.net/hc/Meeting+28+Oktober+2006

Kilian Valkhof

to Happy Clog
ik moet zeggen dat mij dat ook niet duidelijk was, ik dacht ook dat het
om 17:00 begon.

Het spijt me dat ik er niet bij kon zijn.

Misschien dat we inderdaad een iets betere manier van organiseren
kunnen gebruiken.