Geek Meet...

Arjan Eising

to Happy Clog, kil...@kilianvalkhof.com
Enkele Happy Clog mensen heb ik al aangesproken via de mail over een
Geek Meet. Alles daarover op http://geekmeet.nl.
Het is de bedoeling een avond (of ook een deel middag) te luisteren
naar sprekers, met betrekking tot webontwikkeling. Ook zal er een
discussie op de agenda staan gerelateerd daaraan.
Van Kilian kreeg ik de tip even te posten op deze Group hierover, om
toch ook jullie mening aan te kunnen horen. Dus, laat maar horen :)

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com

Ik ben wel bereid iets te vertellen over sIFR.

--
Mark

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Als tegenhanger van Mark zou ik iets kunnen vertellen over de nieuwe
toepassing van microsoft, Blend. ziet er ook erg goed uit, en de
"light" versie is harstikke toegankelijk (denk flash, maar dan direct
geintegreerd in je html en opgebouwd in xml.)

misschien zin in een sIBR mashup, Mark? ;)

Arjan Eising

to Happy Clog
Overigens zoek ik nog een goede locatie voor het evenement... ik dacht
aan een onderwijsinstelling, of aan een multimedia bedrijvenpand. Van
Justin kreeg ik al het advies contact op te nemen met het Grafisch
Lyceum in Utrecht (nog niet gedaan...).
In ieder geval leuk dat je eventueel wel wilt spreken :)