Happy Clog GoogleGroup

Martin Reurings

to Happy...@googlegroups.com
Hoi Iedereen,

Ik weet dat mijn orginele intentie voor deze groep behoorlijk in het
water lijkt te zijn gevallen. Ik heb onderschat hoe weinig tijd ik zou
hebben in het afgelopen half jaar, ander had ik mogelijk nog wat
interresante discussie op kunnen starten hier.

Hoe dan ook, ik wist toen ik deze group op google opende dat ik niet
heel lang zou hebben om de discussies aangezwengeld te krijgen. Over
twee weken (10 januari) vertrek ik voor een jaar of twee naar het
buitenland. Een deel van die tijd zal ik hopelijk in de IT werkzaam
zijn, maar ik ga waarschijnlijk niet veel tijd hebben om dit soort zaken
te onderhouden.

Daarom twee vragen:
- Willen we deze GoogleGroup in stand houden?
- Wie wil beheer van de group op zich nemen?

Kilian Valkhof

to Happy Clog

> - Willen we deze GoogleGroup in stand houden?

Ikzelf zou het erg jammer vinden als een goed initiatief als happy clog
zomaar zou verdwijnen, daarom:

> - Wie wil beheer van de group op zich nemen?

Zou ik graag het beheer van in ieder geval deze groep wel over willen
nemen, in de hoop dat we er toch nog iets van kunnen maken.

Mijn vorige message (even polshoogte nemen) kreeg een aantal reacties,
ik neem aan dat de mensen die daar positief reageerde ook nog graag met
happy clog verder zouden willen gaan.

Egor Kloos

to Happy Clog
Ik wil nog wel deelnemen aan de groep. Wat in mijn ogen een contact
groep is om van tijd tot tijd ergens af te spreken.

Ik stel dan maar meteen voor om begin februari ergens af te spreken.
Lijkt me leuk om te horen waar iedereen mee bezig is en wat we in 2007
allemaal verwachten.

groet,

Egor Kloos
http://dutchcelt.nl/

annevan...@gmail.com

to Happy Clog
Prima, Zaterdag 3 februari 2007, 14:00, Utrecht maar weer?

Als het goed is kan ik dan.

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Zaterdag 3 februari heb ik een concert in amsterdam, een weekje later
zou prettiger zijn :)

Hoewel ik het in theorie natuurlijk wel zou kunnen inpassen.

Wilfred Nas

to Happy Clog
ik kan de 3e niet, de 10e wel en zou er graag bij willen zijn...

Als we wat meer mensen zijn kunnen we misschien weer wat beweging in
happy clog krijgen...

(nu wel een strakke planning maken, zodat iedereen op dezelfde tijd op
dezelfde plaats is.)

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
Ik kan de 3e wel, de 10e niet...