De sites

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
Hey yo, even vergeten te melden, ik heb nu het beheer van de
happyclog.com en happyclog.nl websites. Wat zullen we er mee doen?

--
Mark

annevan...@gmail.com

to Happy Clog
On Feb 18, 7:27 pm, Mark Wubben <m...@novemberborn.net> wrote:
> Hey yo, even vergeten te melden, ik heb nu het beheer van de
> happyclog.com en happyclog.nl websites. Wat zullen we er mee doen?

happyclog.com -> 302 -> happyclog.nl

* Nederlands
* Geen onzinnig ledenlijstje
* Wiki waar dingen als "agenda" en "me too" op kunnen worden gezet als
ook linkjes naar foto's etc.
* Simpel weblogje met Atom feed om meetings aan te kondigen. Eventueel
microformats gebruiken?
* Duidelijk bovenaan aangeven wat Happy Clog is. "Happy Clog:
onregelmatige meetings voor web lui."
* Contact moet gewoon redirecten naar deze google group.
* Grote fonts, 2.0, Beta...

Nog meer?

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Een wiki online gooien en mensen die hier een account hebben ook daar
rechten geven is misschien de makkelijkste en snelste route naar een
handige site (organisch sites maken, nieuw buzzword!)

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
Wat is het nut van wikis met accounts voor de "vaste club"?

Anyway, dat is vooruitlopen op de vraag: wat gaat er precies
gebeuren. Wat is de input van de meet van gister?

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Het nut is dat er snel nieuwe en actuele content op geplaatst kan
worden, terwijl het verder wel gecontroleerd gebeurd.

De input van de meet van gister was eigelijk dat we niet zeker wisten
wie nu de site in beheer had, en het dus verder weinig zin had om daar
verder op door te gaan.

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
On Feb 18, 2007, at 10:47 PM, Kilian Valkhof wrote:
> Het nut is dat er snel nieuwe en actuele content op geplaatst kan
> worden, terwijl het verder wel gecontroleerd gebeurd.

Ja ok, er van uit gaande dat we informatie o.i.d. gaan aanbieden.
Catch-22 :)

Kilian Valkhof

to Happy Clog
Ik bedoelde meer in de zin van dat dan niet 1 persoon het lijstje van
anne als taak aangeboden krijgt, maar dat iedereen stukken kan
toevoegen als hij dat wilt.

Mark Wubben

to Happy...@googlegroups.com
Ah ok. In Anne's lijstje staat echter niet veel waar aan toegevoegd
hoeft te worden, op een agenda en weblog na :)

Anne van Kesteren

to Happy...@googlegroups.com
On 2/18/07, Mark Wubben <ma...@novemberborn.net> wrote:
> Wat is het nut van wikis met accounts voor de "vaste club"?

Dat vraag ik me ook af. Ik vind dat iedereen die wil de mogelijkheid
moet hebben de wiki te wijzigen. (Minus de spammers.)

--
Anne van Kesteren
<http://www.opera.com/>

Jeroen Mulder

to Happy Clog
Ik sluit me helemaal aan bij Anne's suggesties.

Ik denk de meetings gewoon centraal moeten komen te staan. Lekker
prominent op de voorpagina aangeven wanneer de volgende is met links
naar de notulen van afgelopen meetings. Voor discussie vind ik de
Google Group prima werken.