Şifresi kırılan iPhone her yerde çalışacak

1 view
Skip to first unread message

Haber Dünyası İletişim

unread,
Sep 3, 2007, 4:47:27 AM9/3/07
to haberd...@googlegroups.com
Şifresi kırılan iPhone her yerde çalışacak 
 
 
 

iphonesimfree.com adlı site, iPhone için üretilen sim kilidini kırmanın yolunu bulduklarını, açıkladı.
 

2007 yılının en çok ses getiren teknolojik ürünü iPhone’u Türkiye’de kullanmak için 2008 yılını beklemeye gerek kalmadı. Türkiye satışının en erken 2008’in ikinci yarısında yapılması beklenen iPhone’nun ABD’li AT&T operatörünün hattı ile çalışmasını sağlayan sim kilidi kırıldı. Artık ABD’den eşe dosta sipariş vererek satın alınan iPhone, tüm operatörlerle kullanılabilecek.
 
2 dakika sürüyor
 
ABD’li iphonesimfree.com adlı site iPhone AT&T ve Apple firmalarının iPhone için ürettiği sim kilidini kırmanın yolunu bulduklarını, Pazartesi gününden itibaren bu programın internet üzerinden satışına başlayacaklarını açıkladı. Program sayesinde ürünün iç aksamı açılmadan 2 dakika gibi bir sürede kilidin kaldırıldığını belirten site yetkilileri, bu sayede iPhone’un tüm dünyada kullanılabileceğini duyurdu.
 
Avrupa talebi patlar
 
Böylece 4 bant teknolojisini (850, 900, 1800, 1900Mhz) de destekleyen iPhone’un Türkiye’de çalışmasının önündeki engel ortadan kalkmış oldu. Türkiye’deki cep telefonu operatörleri (Turkcell, Avea, Vodafone) GSM 900 ve 1800 frekanslarında hizmet veriyor. Bu gelişmenin ABD içindeki satışlara büyük bir etki yaratmayacağı tahmin ediliyor. Ancak iPhone’a resmi satış tarhininden önce sahip olmak isteyen teknolojiseverlerin Avrupa’da henüz satışa başlanmamış ülkelerde büyük talep patlaması yaratabileceği belirtiliyor.
 
 
 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages