Fwd: محجوب: با سلام برای اطلاع اعضای گروه مدیران منابع انسانی

Mohammad Taheri

to HRInIran GoogleGroup

---------- Forwarded message ----------
From: ali ali <mahj...@gmail.com>
Date: 2014-03-11 8:38 GMT+03:30
Subject: محجوب: با سلام برای اطلاع اعضای گروه مدیران منابع انسانی
To: "Shoghi, Mehrnoosh" <mehrnoo...@gmail.com>

وقت بخیر

برای یکی از شرکتهای شناخته شده ( با 70نفر کارمند و مستقر در تهران) و
فعال در حوزه تله کام در جستجوی مدیر منابع انسانی و کارشناس منابع
انسانی هستم. لطفاً چنانچه فرد مناسبی را میشناسید رزومه ایشان را هر چه
سریعتر به آدرس ایمیل من ارسال فرمایید. با این توضیح که حداقل 4 سال
سابقه در پست مورد نظر داشته باشند . جنسیت مهم نیست، حداقل تحصیلات
لیسانس مدیریت مورد تایید می باشد. بسته پرداخت شرکت پس از بررسی رزومه و
انجام مصاحبه قابل ارائه میباشد. اطلاعات تماس با من به شرح ذیل می باشد:

الهام مقیمی : e.mo...@adpdigital.com

**************

جناب آقاي محجوب

با سلام و احترام

اينجانب به دنبال استخدام مدير اداري مالي و منابع انساني با پروفايل
بالا هستم در صورت آشنايي با اين مورد ممنون مي شوم اگر كمكم كنيد و
نفراتي را معرفي نمائيد..تسلط به زبان انگليسي الزامي مي باشد.

سپاس شيواحبيبي

shiva....@yahoo.com

--
Mohammad Taheri