Fwd: وبلاگ گروه آموزشی بیمه مارکتینگ

Mohammad Taheri

to HRInIran GoogleGroup, modi...@googlegroups.com
توصيه مي كنم حتما اين ويدئو را تماشا نماييد.

وبلاگ گروه آموزشی بیمه مارکتینگ

بزرگ ترین راز یک مصاحبه استخدامی مؤثر (ویدیو)

درود بر شما بیمه گران و توانگران صنعت بیمه

امروز ویدیویی را دیدم در رابطه با یک مصاحبه شغلی بی نظیر که دلم نیامد آن را با شما به اشتراک نگذارم… داستان این ویدیو از این قرار است که طی یک مصاحبه شغلی در امریکا، یک شغل ساختگی و غیرواقعی را آگهی می کنند و تعدادی از افراد که خود را واجد شریط می بینند و البته بی خبر هستند از اینکه این شغل، غیرواقعی و ساختگی است رزومه خود را ارائه و در مصاحبه شغلی که به صورت تصویری و از طریق وبکم کامپیوتر انجام شده شرکت می کنند.

بقیه این ماجرای جالب، کم نظیر و دیدنی را خودتان به تماشا بنشینید…

برای مشاهده این ویدیو اینجا کلیک کنید>>

برای همگی شما آرزوی همیشگی را دارم و آن اینکه:

بیمه گر و توانگر باشید…

حامد عسگری