我自己寫左個 blog 既 system

1 view

adam...@gmail.com

to Hong Kong Bloggers Group
仲完善緊~~~
睇下大家岩唔岩用拉~~~
http://blog.sitelala.com

pig

to Hong Kong Bloggers Group
無RSS同引用既?

On Nov 17, 5:04 am, "adaml...@gmail.com" <adaml...@gmail.com> wrote:
> 仲完善緊~~~
> 睇下大家岩唔岩用拉~~~http://blog.sitelala.com

joooe

to Hong Kong Bloggers Group
想問一問, blog 是否需要有 rss / comment / permlink 一類的
features?
只以 blog / weblog
的發展來說,應該有「特定題材」及「時序」就應可以被定性為
blog ...

不知大家是否這麼認為?

joooe
ps. 另,對不起,發錯了給 'pig'

pig

to Hong Kong Bloggers Group
咁我回多次啦...

以現今standard,無rss / comment / permlink
的話會是一個很失敗的blog囉。好似手提電話之嘛,依家你重會唔會買無彩mon無得影相既電話呢?

Jacky

to HKBlogg...@googlegroups.com
手寫一張 html 都可以係 blog 啦..
現在不是定義問題,而是功能問題
無 rss 真係好唔方便
--
Best Regards,
Jacky

adam...@gmail.com

to Hong Kong Bloggers Group
我想問下咩叫permlink ?
同埋 RSS 係唔係只會 keep 最新果 10 個 blog 咁呢/

On 11月22日, 下午4時56分, Jacky <jacky...@gmail.com> wrote:
> 手寫一張 html 都可以係 blog 啦..
> 現在不是定義問題,而是功能問題
> [...]

Jacky

to HKBlogg...@googlegroups.com
rss 係只 keep 最近的,因為跟本就係用黎 keep track 用的

sidekick

to HKBlogg...@googlegroups.com
permlink: 獨立文章連結,
即係每篇文, 甚至每個comment, 都有自己的 url link.

rss keep 幾多, 是否"全文", 是很視乎該系統的設定~
試過有朋友死blog, 我可以用rss 找到他半年來的過百篇文章.

pig

Nov 22, 2006, 1:08:27 PM11/22/06
to Hong Kong Bloggers Group
唔係最新既blog,係每個blog既最新文章。

sidekick

Nov 22, 2006, 1:16:52 PM11/22/06
to HKBlogg...@googlegroups.com

一篇文, 都可以稱為一篇"blog"的, (如無記錯)
所以佢其實冇問錯~
我諗佢用錯個"個"字多d~
--
Sidekick

My blog

joooe

Nov 22, 2006, 9:13:49 PM11/22/06
to Hong Kong Bloggers Group
有關 rss, 不錯的 tutorial (或許你已看過)
http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss

rss 本身應該是 programmer 自己用 text editor 寫的
所以應寫咩都得. 多用作是 site summary. 不單是 blog 的.

大部分的 blogging tools 及 blog hosting
都方便用家, rss 一按 publish 就有了.....

參考
http://www.w3.org/RDF/
http://web.resource.org/rss/1.0/
http://www.xml.com/pub/a/2002/12/18/dive-into-xml.html

註: podcast 的 feed 所用的是 rss 2.0 .... 應該說, 愚蠢的
iTune 只接受 rss 2.0
(http://www.apple.com/itunes/store/podcaststechspecs.html,
大家應看過 N 次了)

On Nov 23, 2:16 am, sidekick <sidek...@gmail.com> wrote:
> 一篇文, 都可以稱為一篇"blog"的, (如無記錯)
> 所以佢其實冇問錯~
> 我諗佢用錯個"個"字多d~

pig

to Hong Kong Bloggers Group
Podcast用RSS2.0
該是standard,因為2.0才開始有enclosure這個指令。在itunes未開始support
podcast之前就已經是這樣。

On Nov 22, 7:13 pm, "joooe" <joe....@gmail.com> wrote:
> [...]

> 大部分的 blogging tools 及 blog hosting
> 都方便用家, rss 一按 publish 就有了.....

Jacky

Dec 3, 2006, 3:06:33 PM12/3/06
to Hong Kong Bloggers Group
豬欄,在一篇回應,引用了你的回應,特此告之。
http://jacky.seezone.net/2006/11/30/1730/#comment-3025