blogger, 網台主持去記者會又食又拎

Jonathan

to Hong Kong Bloggers Group
自網絡暴民(Jacky)最近的新文章“Blogger 與宣傳“
http://jacky.seezone.net/2008/09/12/2139/

Quote 自其中一位閱讀者的說話。。。 “唔止 blogger 啦, 現在好多人自己攪個網台出來, 做過o下主持就當自己係記者, 去記者會又
食又拎, 情況都係差不多……“

想請問大家對 blogger, 網台主持及正式記者有什麼不同看法?

我想,blogger 們當中先要知道自己的社會/業界中的定位,
才能夠將未開的路行出來,既然有社會中有上列人仕的想法存在,
那大家blogger 是怎麼看自己?

這是一個十分值的思考的問題!

Jonathan
(對不起大家,這篇文章我比較上心)

GTO

to HKBlogg...@googlegroups.com
不好意思, 留言的正是在下....... 真慚愧......

其實情況是自己親身體會
因為個人接觸比較多, 亦相對有幾個網台節目一直有聽
可以暫不用將此放大為社會人士意見吧~~

另外, blogger 與網台主持又是兩個很不同的範疇
拉在一起說似乎不合適
以現在香港 blogger 的情況, 倒是 blogger = 作家
的想法可能要多
blogger = 報導者的想法反而較少

Jacky

to HKBlogg...@googlegroups.com
「blogger 又食又拎」嚴重過「網台主持又食又拎」啦 :p
因為成為 blogger 不費分文, 做網台起碼要d錢

請到未必係 target 班人,亦是主辦要「預」的情況

問題是:主辦當網台人是 blogger 還是媒體? (兩者的「招呼」手法明顯不同)
暫時來說,應該當是 blogger 吧?

2008/9/16 GTO <gto....@gmail.com>

--
Best Regards,
Jacky

Daisy Maris Fung

to Hong Kong Bloggers Group
其實大小報同magazine記者去event一向都有抽獎或紀念品,
甚至去外國報導係包機票,而且佢o地仲係受薪,咁樣咪又食拎得仲離譜?

PR公司跟本就不理係唔係Podcaster、網台或者是Blogger的關係,
而係買「哩個人」或者「哩班人」係唔係可以幫到自己宣傳。
只不過哩班健筆happen to be叫做blogger或者網台人。
再講番遠o的,其中有人做老師有人做technical officer有人又真係做傳媒寫稿,
咁唔通又話有教師又食又拎啦播?

所以我成日講,如果「哩個人」或者「哩班人」做得好,
去得event就有寫有做真係幫到傳播訊息o既(唔一定一味要講好野的),
哩個族群咪有recognition囉,
否則,就只會輪為一班又食又拎o既友仔,
仲要係物傷其類添。

另外真係要補充,如果將網台同blogger同Podcaster放埋一堆真係唔公平喎,
要買器材要租studio租hosting,全部係錢不在話下;仲有俾著係閣下,
能唔能夠搵到咁多人連續同你錄30幾40集節目(即係差唔多成一年)先?
有時候講野,無理解過係唔能夠托大bor。

On 9月16日, 上午9時55分, Jacky <jacky...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> 問題是:主辦當網台人是 blogger 還是媒體? (兩者的「招呼」手法明顯不同)
> 暫時來說,應該當是 blogger 吧?

Jacky

to HKBlogg...@googlegroups.com
無錯主辦咁睇唔係咁公平,
但事實就係上次 Johnathan 佢地好似話本身去傳媒o個個,而之後被通知話去 blogger o個個
(有錯請指正)

駛唔駛改善呢個情況?
我諗 for 網台唯有繼續做好內容,加強宣傳,搞好個 reputation

littleoslo

to Hong Kong Bloggers Group

我不覺得有問題, 公關就係咁,請得你去,就預左筆錢,請得你去,就覺得你值得請,理鬼你咩身份

又食又拎,一般宴會一定係架啦,要講到咁難聽,冇法,貪唔貪好個人, 何足掛齒

ClubEddy - www.clubeddy.com

to Hong Kong Bloggers Group
@GTO 不同意你的說法
我在Jacky文章發了回覆,請看看

話說回來,若然香港一日沒有像Engadget、Problogger那些認真、追求專業的blog站,類似GTO兄那些意見相信還會更多

Blogger怎樣定位自己最重要

--
ClubEddy
http://www.clubeddy.com

On 9月16日, 上午9時33分, GTO <gto.gr...@gmail.com> wrote:
> [...]
> 的想法可能要多
> blogger = 報導者的想法反而較少

Ryan Ng

to Hong Kong Bloggers Group
記者從來都是無冕皇帝, 如看自己是傳媒的話, 介意來幹甚麼? 還可以去申請是傳媒組織, 成為傳媒之一.

On Sep 19, 9:47 pm, "ClubEddy - www.clubeddy.com" <m...@clubeddy.com>
wrote:
> [...]
>
> Blogger怎樣定位自己最重要

sidekick

to HKBlogg...@googlegroups.com

Catitude

to Hong Kong Bloggers Group
其實大家唔駛太介意又食又拎的問題。

d 公司搞公關活動, 有好多objectives o既, 有時係想generate越多positive報道, 有時係想搞下關係, 有時甚至純粹
係為左搞個盛大event滿足客戶/老闆的虛榮心。當然好多時候上述皆有。

所以, 大家放心好了。有經驗的公關自然會知自己想要乜o野同埋應該點做。

故意白撞或又食又拎係乞人憎。但若真係上到門, d 公關都冇乜辦法可施。bloggers們想保護自己的聲譽, 不受呢 d 白撞所影衰, 我諗固然
可以在自已地頭上拆穿佢地、報串, 同埋收到只係俾自己的invitation就唔好揚出去之外, 最緊要係將自己個blog做好。歸根究底, 某
blogger值唔得得請, 完全睇佢個blog可以reach到幾多人。而當一個品牌日漸成熟時,佢自然就會集中資源俾 d 好的blog, 而減少
搞 d 純粹為關係或者盛大場面而搞的活動。

On 10月2日, 上午11時10分, sidekick <sidek...@gmail.com> wrote:
> 今日的香港經濟日報: 品牌宣傳渠道 移向Bloggers
>
> http://sites.google.com/site/sidekick/pin-pai-xuan-chuan-qu-dao-yi-xi...

Steven Mak

to Hong Kong Bloggers Group
其實PR公司請Bloggers黎,佔佢成個活動費用唔係多,而且仲幫手帶多少少人氣,唔駛成個場冷冷清清咁,我覺得冇理由慳埋少少錢係度計呢樣計果
樣.

cow

to HKBlogg...@googlegroups.com
很斯文的jonathan
_______
少年怎能不輕狂
my blog:http://cow.hkbloggers.org
feed:http://feeds.feedburner.com/cowhompy

Ryan Ng

to HKBlogg...@googlegroups.com
最閉而家間間公司慳著慳著, PR 都無咩budget, 咁點會唔計?

Jansen Lu

to HKBlogg...@googlegroups.com
記者會同blogger會唔同喎

2008/10/2 Steven Mak <stev...@gmail.com>

--
Jansen Lu

Tech Blog: http://tech.azuremedia.net/
Personal Blog: http://blog.azuremedia.net
Soccer Blog: http://gallasterry.mysinablog.com

if you cannot read this email, please set the encoding to be UTF-8.