支援中文 adsense 了?

1 view

Jacky

Nov 6, 2006, 8:56:39 PM11/6/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
http://charlesc.ilovemeow.net/2006/11/07/internet/669/
有誰可以確定一下?

--
Best Regards,
Jacky

Bad Leo

Nov 6, 2006, 9:34:29 PM11/6/06
to Hong Kong Bloggers Group
我的還未有...

--
HEXAMAX
http://hexamax.com/blog/

sidekick

to HKBlogg...@googlegroups.com
我也不見有~

唔似會有喎~
--
Sidekick

My blog
http://sidekick.myblog.hk
RSS @Feedburner
http://feeds.feedburner.com/JustASidekick
Mirror Blog
http://sidekick.mysinablog.com
HK Bloggers Group
http://groups.google.com/group/HKBloggersGroup

Rossi Kwan

to HKBlogg...@googlegroups.com
我那個已是繁體廣告...

Rico Tam

to HKBlogg...@googlegroups.com
我的也是繁體廣告了

On 11/6/06, Rossi Kwan <ross...@gmail.com> wrote:
我那個已是繁體廣告...

On 11/7/06, sidekick <side...@gmail.com> wrote:
我也不見有~
.

--
域高 Rico

My Blog --> http://lesliecafe.minidns.net

keit...@gmail.com

to Hong Kong Bloggers Group
Click了係咪你有錢收的?

Rico Tam

Nov 7, 2006, 11:57:39 PM11/7/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
係掛, 我個blog都無野睇既, 邊有人會click呀.
我自己就會click下既, 比我發現有加拿大既郵寄租碟公司添呀!

Rico Tam wrote:
> [...]

keit...@gmail.com

to Hong Kong Bloggers Group
係我幫你click下,你睇下account有冇多左錢?

Rico Tam wrote:
> 係掛, 我個blog都無野睇既, 邊有人會click呀.
> 我自己就會click下既, 比我發現有加拿大既郵寄租碟公司添呀!

Jansen Lu

Nov 8, 2006, 1:24:52 PM11/8/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
似乎真係有喎:

http://gallasterry.mysinablog.com/

--
Jansen Lu
Tech Blog: http://www.azuremedia.net/tech/chi/

if you cannot read this email, please set the encoding to be UTF-8.

Bad Leo

Nov 8, 2006, 9:53:00 PM11/8/06
to Hong Kong Bloggers Group
How can u guy do that???

http://hexamax.com/blog/2006/11/09/extreme-trainsurfer/

I still got Public Service Ads....

keit...@gmail.com

to Hong Kong Bloggers Group
我研究過,Referral Button似乎係唔會變text ad的。

即係要google ad type係 XXXX_as 才得, XXXX_as_rimg
的ad就唔會變了。

Jansen Lu

to HKBlogg...@googlegroups.com
其實蘋果都有adsense for contents的廣告

Bad Leo

Nov 9, 2006, 9:16:14 PM11/9/06
to Hong Kong Bloggers Group
XXXX_as_rimg 本身繁體已經support的~

其實蘋果都有adsense for contents的廣告

我研究過,Referral Button似乎係唔會變text ad的。

Jansen Lu

to HKBlogg...@googlegroups.com
今日在自己個足球blog見到個咁嘅廣告
「五萬元巨獎近世盃」!!!!???!???!??

好似一D唔記得落的巴士廣告咁
--
Jansen Lu
Tech Blog: http://www.azuremedia.net/tech/chi/
ad.jpg

bandsir

Nov 10, 2006, 1:19:18 PM11/10/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
各位朋友講到咁「正」,等我今日有時間都係我個Blog度搞搞佢先!

2006/11/10, Jansen Lu <jans...@gmail.com>:

專營互動光碟製作及設計

sidekick

Nov 27, 2006, 10:08:30 PM11/27/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
我頭先加script 時,
漏o左最尾個</script>
然後發現竟然會出多個 banner 出o黎,
不過係英文ad o黎o既~

同埋, 會搞到之後o既script load唔到,
所以, 除非放o向footer 最後啦, 否則呢個"橫手"絕對用唔過,
同埋唔一定有用~

當係小發現同大家吹吹水而已~ :)

sidekick

Dec 6, 2006, 6:49:49 PM12/6/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
我真係用到adsense for content 喇~
真奇怪!
已經寫o左篇文講件事喇, 大家有興趣可以去睇睇~ :)

keit...@gmail.com

Dec 6, 2006, 10:53:26 PM12/6/06
to Hong Kong Bloggers Group
好野~!!

sidekick 寫道:

joooe

Dec 7, 2006, 11:53:42 PM12/7/06
to Hong Kong Bloggers Group
題外一問, 係咪大部份 bloggers 都會為自己的 blog 加 ad?

Joe

On Dec 7, 7:49 am, sidekick <sidek...@gmail.com> wrote:
> 我真係用到adsense for content 喇~
> 真奇怪!
> 已經寫o左篇文講件事喇, 大家有興趣可以去睇睇~ :)

Jansen Lu

Dec 8, 2006, 12:07:56 AM12/8/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
我估又唔係真係多得好緊要,因為好似Y! Blog同Spaces咁,想加都加唔到....

sidekick

Dec 8, 2006, 4:30:24 AM12/8/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
香港唔知,
國內就係, (因為簡體網可以賣廣告o左好耐)

jansen 講得o岩,
另外, 香港blogger 好似好多人冇咁識掌握電腦技術同資訊,
就算可以加, 佢o地未必知同識得加, 又會再打個折扣.

Rossi Kwan

Dec 8, 2006, 5:43:39 AM12/8/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
同埋,加左都未必有人"click". "click"左又未必有錢收....

Jansen Lu

Dec 8, 2006, 9:49:33 AM12/8/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
google adsense廣告俾人click的確有錢收的

Rossi Kwan

Dec 8, 2006, 11:38:38 AM12/8/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
有d adv 個價值係冇錢(or 好低) 的.
ot 一下, ezone 個訪問話收入穩定?係唔係真架?

--
Rossi Kwan
http://RossiKwan.blogspot.com

Jansen Lu

Dec 8, 2006, 12:33:41 PM12/8/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
穩定地低

arthurson

Dec 8, 2006, 3:00:02 PM12/8/06
to Hong Kong Bloggers Group
不如大家整自己個website出黎,等大家一齊開心下啦

Jansen Lu

Dec 8, 2006, 9:10:55 PM12/8/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
點為之「一齊開心下」呢?

On 12/9/06, arthurson <arth...@gmail.com> wrote:
不如大家整自己個website出黎,等大家一齊開心下啦

Oscar

Dec 12, 2006, 8:33:56 PM12/12/06
to Hong Kong Bloggers Group
好奇問一下
For content既廣告點解click落去收入會有高低之分既?
廣告商畀既金額有唔同??

sidekick

Dec 12, 2006, 8:39:48 PM12/12/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
聽講係~
同埋, 唔同blog, pageview 唔同, 影響cpm.
你有興趣可以google o下adsense,
google 自己同其他人寫o既相關文章多到不得了!

On 12/13/06, Oscar < ozfal...@gmail.com> wrote:
好奇問一下
For content既廣告點解click落去收入會有高低之分既?
廣告商畀既金額有唔同??

bandsir

Dec 13, 2006, 12:32:38 AM12/13/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
我剛剛亦都加了 Google AdSense,點擊的收入的確係有高低的。
因為Google AdWords係廣告商落廣告時係有廣告費選擇的,定價越高就會係高位刊出,比較低價就會係下面。
所以當有人Click廣告,每個都有唔同嘅收入。

bandsir

專營互動光碟製作及設計

lionc

Dec 13, 2006, 3:29:42 AM12/13/06
to Hong Kong Bloggers Group
同埋每個Advertiser 每日都會set budget
當當是的 budget 夠左
咁較低價的 廣告就會補上

On Dec 13, 1:32 pm, bandsir <band...@gmail.com> wrote:
> [...]
> 所以當有人Click廣告,每個都有唔同嘅收入。
>
> bandsirhttp://bandsir-movie.blogspot.com/
>

> 在 2006/12/13,sidekick <sidek...@gmail.com> 撰寫:

> Creative-D Production Co.
> 618 Hollywood Plaza, 610 Nathan Rd, Mongkok.
> 專營互動光碟製作及設計- Hide quoted text -- Show quoted text -

Dec 13, 2006, 7:38:16 AM12/13/06
to Hong Kong Bloggers Group
古惑招係用competitive filter fil走平價ad.

lionc

Dec 13, 2006, 10:00:06 AM12/13/06
to Hong Kong Bloggers Group
這可能適得其反
google 根據bid $ 排廣告
所以google show 得出來就是當時最高bid的廣告
filter左不見得會賺多點

我開了個 adsense 討論區
歡迎來討論
http://forum.hkadsense.com

On Dec 13, 8:38 pm, keith...@gmail.com wrote:
> 古惑招係用competitive filter fil走平價ad.

lionc

Dec 13, 2006, 10:00:25 AM12/13/06
> [...]

> 古惑招係用competitive filter fil走平價ad.

bandsir

Dec 17, 2006, 8:57:19 AM12/17/06
to HKBlogg...@googlegroups.com

各位好,

我這幾天也嘗試了在自己的Blog加入了Google AdSense的廣告,但很奇怪的事出現了,繁體版本(Big5)的Blog只有公益廣告刊出,但另一以簡體版本(UTF-8)的Blog便可以成功刊出廣告,那段Google AdSense的html code是同一段來的,為什麼會有如此情況?我要如何修改,才可以讓繁體版本的那組亦可以正常地刊出廣告?

祝各位都可以賺多個錢:)

bandsir
P.S. 我的Blog的網址分別是:
http://bandsir-movie.blogspot.com/ (Big 5繁體)
http://bandsir-movie-cn.blogspot.com/ (UTF-8簡體)

2006/12/13, lionc <kelvi...@gmail.com>:
專營互動光碟製作及設計

Jacky

Dec 17, 2006, 11:05:30 AM12/17/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
我估... 應該用番utf8先 detect 到你d字啦~~
因為佢係要 capture 你d字先,然後先可以做到 content-related 的廣告
--
Best Regards,
Jacky
網絡暴民 http://jacky.seezone.net

bandsir

Dec 19, 2006, 8:21:20 AM12/19/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
Hi Jacky,

多謝Jacky覆我,我呢幾日試了好多次都唔得,最後終於俾我搵到原因,因為我有兩個網址,而一個Google AdSense原來只可以支援一個網址(大概係咁),所以我已經嘗試再申請另一個Google AdSense戶口。

希望可以真正解決呢個問題啦!
點到都好,唔該晒!

有新消息再通知大家!
bandsir

sidekick

Dec 19, 2006, 5:06:07 PM12/19/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
o下?
adsense 跟網址o既咩?
我d script 放兩個blog,
jansen 好似唔止添~
google 係俾人咁做, 唔使再申請多一個o架o番~

pig

Dec 19, 2006, 5:20:48 PM12/19/06
to Hong Kong Bloggers Group
big5 同unicode要用唔同script

On Dec 19, 3:06 pm, sidekick <sidek...@gmail.com> wrote:
> o下?
> adsense 跟網址o既咩?
> 我d script 放兩個blog,
> jansen 好似唔止添~
> google 係俾人咁做, 唔使再申請多一個o架o番~

pig

Dec 19, 2006, 5:22:45 PM12/19/06
to Hong Kong Bloggers Group
不過應該一個account 就做得晒架啦喎...
Adsense都叫人開一個account

Jansen Lu

Dec 19, 2006, 8:02:18 PM12/19/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
Shhhhhhh..... 老細,唔好咁揚,唔該

不過老細講得對,應該一個account搞得定的,好多人都係咁,唔只係我老細

sidekick

Dec 19, 2006, 8:13:10 PM12/19/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
o下? 唔係"準"o既咩?
我見唔到要一個網址一個account 喎~

bandsir

Dec 19, 2006, 9:08:04 PM12/19/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
我試過再係 Google AdSense另外做過第二組script,仲要係唔同大細,都係出公益廣告?!真係唔多明白。不過無論如何我都會再試。
雖然唔係話會有好多錢,不過多多少少都好吖!而且個Blog好似冇咁悶,排版來講仲好似豐富咗。
不過都要再多謝大家提出意見,有消息再講俾大家知。

Jacky

Dec 19, 2006, 9:10:22 PM12/19/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
我始終覺得係 encoding 問題噃~~

pig

Dec 19, 2006, 9:33:36 PM12/19/06
to Hong Kong Bloggers Group
Adsense said:

" 如何將其他網站加入我的帳戶內?
當您在新網站上放置 AdSense
程式碼時,不需要開啟另一個帳戶或通知我們。
依照您帳戶內 AdSense
設定標籤中的步驟產生的廣告程式碼或搜尋程式碼,適用於您想顯示
Google 廣告或 AdSense for search 框的任何網站網頁。
只要將程式碼加入您的網頁原始檔,我們就會自動偵測到這個新網站。"

https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=9913&topic=134

On Dec 19, 6:13 pm, sidekick <sidek...@gmail.com> wrote:
> o下? 唔係"準"o既咩?
> 我見唔到要一個網址一個account 喎~

> read more »

bandsir

Dec 19, 2006, 9:35:22 PM12/19/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
我想原因係big5冇我mark嘅頻道廣告(或者係big5繁體本身唔多廣告),因為我係Blogger範本度加完script喺預覽係見到有,不過出嚟就冇,我諗呢個就係原因。

請問有冇其他人以big5繁體都可以出到廣告,麻煩俾條link我上去睇睇參考吓吖!謝謝!

sidekick

Dec 19, 2006, 9:42:40 PM12/19/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
謝pig補充~
我懶搵證據~~ :p

pig

Dec 19, 2006, 9:47:31 PM12/19/06
to Hong Kong Bloggers Group
我個主blog係用big 5 -- pigazine.blogspot.com

以我觀察係佢地唔夠廣告就出英文廣告,我自已就好少見係公益廣告啦。

On Dec 19, 7:35 pm, bandsir <band...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> 請問有冇其他人以big5繁體都可以出到廣告,麻煩俾條link我上去睇睇參考吓吖!謝謝!

Jansen Lu

Dec 19, 2006, 10:17:12 PM12/19/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
唔係唔得,但唔想咁揚

Rossi Kwan

Dec 20, 2006, 12:16:47 AM12/20/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
唔知關唔關下面個段事呢?

另,我個 adsense 出繁體冇問題喎. http://RossiKwan.blogspot.com

---
Permanent link 不見了!

修改 Blogger.com 模板的第一步
Blogger.com 所提供的預設模板,都算相當簡單而且美觀,而老實說,想要一個自己的blog,其實用系統內建的模板就已經很夠用了。但是,不管怎麼樣,就台灣人的使用來說,有一些調整算是相當必須的。通常來說,預設的模板的開頭,經常是這個樣子:

<head>
<title><$BlogPageTitle$></title>
<$BlogMetaData$>

請修改成這個樣子:

;
<head>
<$BlogMetaData$>

<title><$BlogPageTitle$></title>

Blogger.com 所定義的模板中 xml:lang="en" 這一段的意思,是使用將語言設定為英文的XHTML 標準,雖然這樣也可以正確顯示繁體中文,但是就許多的瀏覽器來說,特別是使用了 Gecko 引擎的瀏覽器如 Mozilla 、 Netscape 及 Firefox 等,往往就會使用簡體中文字體,套用到繁體中文上,比較明顯的差別是在台灣我們習慣標點符號位在每一行的中央,而簡體中文的標點符號則是對準基線(baseline),在閱讀的時候會比較不習慣。而如果拿掉這一行的定義,標點符號就會放在中央了。

另外,就是要將 <$BlogMetaData$> 放在 的前面,那是因為我們需要將 XHTML 的文字編碼定義,放在文件的標題之前。這是因為我們通常在 Blogger.com 上使用 UTF-8 文字編碼,而在微軟的 Internet Explorer 瀏覽器中存在著一個bug,中文的IE會預設以 Big5 開啟網頁,然後一行一行讀取設定,而不是先去偵測文件中使用標籤定義好的編碼,然後再去以這種編碼方式開啟網頁。這造成的結果是,如果在 title 中使用了 UTF-8 的中文(在單篇文章彙整,或是您設定了中文的站台名稱,就會出現這種狀況),而編碼的定義放在 title 之後,那麼因為IE還是以 Big5 解讀 title ,然後往往就會因為找不到 title 的還原標籤(close tag),而讓IE以為在 title 後面的全部內容都是title的範圍,也就出現了IE開啟 UTF-8 網頁時,出現一片空白的狀況。

詳見... Permanent link disappeared - Permanent link 不見了!

keit...@gmail.com

Dec 20, 2006, 12:27:58 AM12/20/06
to Hong Kong Bloggers Group
有錢點解唔要呢?積少成多呀(廿幾年前溫故之新個恆生廣告都係咁教啦)。

我兩個禮拜就到岸,有錢收喇~ 請參看:

http://kli.mocasting.com/p/96816

Jansen Lu wrote:
> 穩定地低

keit...@gmail.com

Dec 20, 2006, 12:33:09 AM12/20/06
to Hong Kong Bloggers Group
申請兩個account的結果:

Hello xxxxx,

Thank you for your interest in Google AdSense. While reviewing your
application, we noticed that our records show your account information
matches a currently approved AdSense account. Because our program
policies do not permit multiple accounts, we're unable to accept your
application for the program at this time.

If you have previously applied and been approved for the program, a
notification was sent to xxx...@gmail.com with details on getting
started. We will be happy to re-send this notification to you in the
event that you have not received it.

Please note that the Google AdSense ad code and search code are valid
for any page in any site on which you want to display Google ads or an
AdSense for search box. In addition, there is no need to send us the
new URL. Simply add the HTML code to any page that complies with our
program policies, and we'll automatically detect the new site.

If you believe our evaluation of your application is inaccurate or you
are having difficulty logging in to your existing account, please reply
to this email and we will be happy to assist you further.

Sincerely,

The Google AdSense Team

keit...@gmail.com

Dec 20, 2006, 12:35:23 AM12/20/06
to Hong Kong Bloggers Group
我係賣左5000幾蚊adword先知架 XD

我有adword account所以可以隨時check咩keyword係咩價位 :P

pig

Dec 20, 2006, 12:56:05 AM12/20/06
to Hong Kong Bloggers Group
嘩!好勁呀!
我用左十幾日都係得幾十.....仙乍

On Dec 19, 10:27 pm, keith...@gmail.com wrote:
> 有錢點解唔要呢?積少成多呀(廿幾年前溫故之新個恆生廣告都係咁教啦)。
>
> 我兩個禮拜就到岸,有錢收喇~ 請參看:
>
> http://kli.mocasting.com/p/96816

keit...@gmail.com

Dec 20, 2006, 1:04:52 AM12/20/06
to Hong Kong Bloggers Group
仲未計 http://www.hkwbbs.com, http://www.hkdcug.com
同埋我的個人blog :P

估唔到以前整埋整埋咁多站而家終於有錢賺 XDDDD

pig

Dec 20, 2006, 6:39:08 AM12/20/06
to Hong Kong Bloggers Group
There is a new policy concerning placement of images near Google ad
units
http://adsense.blogspot.com/2006/12/ad-and-image-placement-policy.html#

On Dec 19, 7:33 pm, "pig" <florap...@gmail.com> wrote:
> [...]
> 只要將程式碼加入您的網頁原始檔,我們就會自動偵測到這個新網站。"

sidekick

Dec 20, 2006, 3:50:06 PM12/20/06
to HKBlogg...@googlegroups.com
謝~
我都剛讀到這篇, 我冇得用個plugin lu~~ -___-

Adsense Rules with Images Changed

By David on Advertising

For those that use the Adsense Beautifier plugin for their WordPress blogs, they might find themselves a little disappointed, as Google has changed the rules when it comes to images next to their advertisements.

The two most important points are:

Can I place small images next to my Google ads?

We ask that publishers not line up images and ads in a way that suggests a relationship between the images and the ads. If your visitors believe that the images and the ads are directly associated, or that the advertiser is offering the exact item found in the neighboring image, they may click the ad expecting to find something that isn't actually being offered. That's not a good experience for users or advertisers.

Publishers should also be careful to avoid similar implementations that people could find misleading. For instance, if your site contains a directory of Flash games, you should not format the ads to mimic the game descriptions.

What if I place a space or a line between my images and my ads? Would that work?

No. If the ads and the images appear to be associated, inserting a small space or a line between the images and ads will not make the implementation compliant.

Interesting problem for advertisers and something that many are going to have to change. And to think I was thinking of trying to use images to increase click through rates on my sites…

Check out the full details at Inside Adsense.