[HKBG] 絕望的香港創作人

sidekick

to HKBG

摘要轉載:

絕望的香港創作人

http://hk.myblog.yahoo.com/elphonso69/article?mid=4014

這篇部落格本大爺轉載了一篇令人萬分憤怒的文章,由其是全香港的創作人!本大爺想當各位在香港做創意工業的每一位,看過這件真人真事,都不能置身事外吧! 這篇文章是來自幾位香港獨立動画創作人 ,他們都參加了一個在日本TBS電視台舉辦,全亞洲最大的 video 比賽''digicon6 video festival 2008'',還擊敗多個亞洲城市的代表,勇奪大獎,為香港創意工業增光! 怎料卻得到了香港政府潑冷水..............

--
Sidekick

My blog
http://sidekick.myblog.hk
RSS @Feedburner
http://feeds2.feedburner.com/JustASidekick
Mirror Blog
http://sidekick.yo2.cn
HK Bloggers Group
http://groups.google.com/group/HKBloggersGroup

Ben Lau

to HKBlogg...@googlegroups.com
說起來,第一屆台灣角川的輕小說及插畫比賽,插畫組的第一名是香港人,不知有沒有報章報導過呢……

http://www.kadokawa.com.tw/lightnovel2008/news_16.html

sidekick

to HKBlogg...@googlegroups.com
http://forum.timway.com/f/archiver/tid-213018.html

李志清, 劉雲傑分別得過日本國際漫畫大獎

上年9月5日【明報專訊】, 劉雲傑獲獎後獲商務及經濟發展局長劉吳慧蘭接見

sidekick

to HKBlogg...@googlegroups.com
另一篇相關的,
何故:

絕望的香港創作人!

fred

to Hong Kong Bloggers Group
其實講到北九龍裁判法院,我對阿姐o既講法都幾反感。一來人地個 proposal 好過你(人地有經驗呀),二來要識得去做保育同活化,八和係唔係真
係可以做得好過人?而且油麻地戲院亦都已經批左俾佢地做戲曲場地,可以坐三百幾人;而最緊要o既係連一個細規模得多o既都未開始搞, 點樣信你可以搞好
一個規模大得多o既歷史建築呢? 話 "俾外國人都唔俾香港人", 係唔係想挑動排外情緒呢? 同樣邏輯的話, 以後所有外國機構都唔駛投標啦...

On 2月18日, 上午7時15分, sidekick <sidek...@gmail.com> wrote:
> 另一篇相關的,
> 何故:絕望的香港創作人! <http://www.cuhkacs.org/%7Ehegu/Bo-Blog/read.php?405>

Miles

to HKBlogg...@googlegroups.com
真係好同意,世上係無懷才不遇既。做得好,使咩靠政府摻扶?呢個唔係有無骨氣靠唔靠人既問題,而係市場現實,好既創意一定有人買,唔夠好,就算有人扶你幫你,最終有一日都係要靠自己。面係人地俾,"重視"都係,無人重視,唔好話人地忽視,只好怪自己未做得夠好,未做到有人重視既層次。

sidekick

to HKBlogg...@googlegroups.com
咁我o地唔好講北九...

繼續講番本來單o野~ :p

bandsir

to HKBlogg...@googlegroups.com
要唔要係Facebook開個Group,跟住做個遊行!

因為依家好似每件事,齋係網討論的話,政府都好似唔理咁!下下都要上街,或者搞事先有人理!

2009/2/18 sidekick <side...@gmail.com>
MSN:   ban...@hotmail.com
Skype: bandsir
Facebook: So Tsz Bun
Creative-D Production Co.
http://www.creative-d-hk.com
FFunny Forum
http://ffunny.marlito.com/index.php
Bandsir的電影評論
http://bandsir-movie.blogspot.com
PC Step by Step
http://pcstepbystep.blogspot.com
女人話事Podcast
http://womentalkshow.blogspot.com
絕世無雙II
http://www.cboycomics.com
愛港台《互動電影評論》
http://www.lovehkradio.com
香港電影上映日曆表
http://www.creative-d-hk.com/movie_calendar/

Miles

to HKBlogg...@googlegroups.com
講返原來既blog:
====
......好似本大爺咁,响香港本土從事咗大大話二十年咁耐創作,莫講話要賺大錢、查實基本支援又唔夠、傳媒和客户也不專重創作專業的社會地位........太多太多不正常對待!一啲都唔受重現,有時諗真係好消極!

====

見到blog主咁熱血,我只想講blog主不如花d時間自再努力d。
香港做動畫既都唔使政府支持了。0係外面有一定地位,出色既創作人自然有俾人認識重視既機會。Astro Boy CG版邊個做? 香港公司Imagi是也。在大陸更有不少香港創作人在搵食,亦唔見得有幾唔受尊重。要人尊重都係靠自己。另外,搵食呀大佬,客俾左錢你,尊重係唔一定是必俾你。

GTO

to HKBlogg...@googlegroups.com
雖然我覺得香港的動畫人係好勁, 我一直都好佩服佢o地
而且呢次拿獎都好值得高興

但係, 我覺得兩樣o野未必o岩拉埋一齊講
而且, 日本o個個始終係民間組織o既獎, 有時好難話政府一定要做o的乜

既然日本方面都肯俾錢, 其實可唔可以自己攪呢?
有乜係需要由政府去做的呢? 場地? 官員出席?

bandsir

to HKBlogg...@googlegroups.com
如果係頒獎場地呢!大學有冇可能呢!又或者北角青協中心之類會唔會得呢!

2009/2/18 GTO <gto....@gmail.com>
2009/2/18 bandsir <ban...@gmail.com>

惡龍~Stewart

to Hong Kong Bloggers Group
同意, 其實北九龍裁判法院的風格也跟粵劇格格不入, 但另一方面又同情粵劇界的萎縮... 雖然最近新光業主又一次被打動續約...

> - 顯示被引用文字 -

惡龍~Stewart

to Hong Kong Bloggers Group
回到正題, 場地要容納多少人?! 是不是要附帶有一個展覽?? 露天場地又如何?
其實日方本來的要求是怎樣的?? 有方法可以跟他們接洽嗎??

On 2月18日, 下午5時30分, bandsir <band...@gmail.com> wrote:
> [...]

> MSN: band...@hotmail.com

> Skype: bandsir
> Facebook: So Tsz Bun

凱文

to Hong Kong Bloggers Group
我亦同意。北九龍裁判法院沒有交給八和會館活化,就等如政府不支持粵劇發展?這算是甚麼思維呢?不過,雖然北九不適合交給八和,可是當局亦應該提供另一
些合適的場地(例如在北角撥地興建粵劇專用建築),滿足粵劇發展的需要。

My Blog: http://pingsum.blogspot.com/
RSS Feed: http://feedproxy.google.com/pingsum

GTO

to HKBlogg...@googlegroups.com
今日東方日報好似有報道

mcc

to Hong Kong Bloggers Group
我反而想知個部門同高官係邊個
要搵人搜都要知佢個名

或者寫番封信比budget.gov.hk , 題下創意工業的需求, 順便題一題財爺呢件事.

On Feb 19, 9:32 am, GTO <gto.gr...@gmail.com> wrote:
> 今日東方日報好似有報道

sidekick

to HKBlogg...@googlegroups.com
mcc,
大腦電波o係祥棍個blog 留言問o左,
你留意佢有冇答... (我冇再check)

Jacky

to HKBlogg...@googlegroups.com
http://www.mingpaonews.com/20090219/gna1h.htm

港人日本獲獎 生促局被指冷待
首奪動畫大獎 「港沒餘錢搞頒獎禮」

【明報專訊】被視為亞洲最大型的日本 TBS動畫比賽,去年由本港動畫家John
Chan擊敗多個城市代表奪得「最優秀賞」。本港創意工業添上光輝的一頁,得獎者喜極而泣,正當主辦單位誠邀本港舉辦頒獎禮之際,負責宣傳該比賽的香港生產力促進局反應冷淡。高層更被指以「港府要主力幫忙窮人,沒餘錢搞典禮」為由拒絕,激起網絡界及創作人士爭議。

「DigiCon6+4動畫短片大賽」由日本電視台TBS主辦,已屬第10屆,吸引日本、韓國、馬來西亞、新加坡、台灣、中國等地的動畫家參加,參賽作品超過2000份。

動畫家John Chan製作團隊的作品《動畫鏗鏘集——隱蔽老人》先奪得香港區一等獎,再到日本參加總決賽,去年11月擊敗多個地區的一等獎作品奪得「最優秀賞」,但本港政府被指冷待得獎人。

網友:「餘錢」看不起創意工業

事件爭議源自漫畫家林祥焜於16日在博客上轉載的文章《絕望的香港創作人》,文中作者指出,從比賽的「編集長」結城崇史(Yuki
Takafumi)得知,結城曾來港「與有關政府部門商談」舉辦頒獎禮事宜,但「部門的高層回應說,現在香港政府要主力幫忙窮人,所以是沒有餘錢搞典禮」。

John Chan承認,2月初結城崇史來港曾跟他及本港得獎者會面,席間談及以上對話,John
Chan說︰「那文章只是事後跟朋友聊天時的一時感言,其實又不至於『絕望』,政府想支持創意工業,其實可以做得好些。」

但該文章引來70多個網友回應,Buddy.S指「餘錢」兩字是明顯看不起創作行業,有網友將文章轉載至自己的博客及論壇上。

生產力促進局資訊科技業發展部總經理容啟泰承認,結城崇史有問過為何不為得獎者作宣傳,他說︰「香港數碼娛樂業支援中心過去跟TBS簽署的協議書裏並沒這要求,這點是有所遺漏的。」

生促局:倡組團領創作者赴日交流

他形容與結城崇史見面過程「正面」,「DigiCon每年年尾都會資助一等獎得獎者前往日本頒獎禮及交流會議,但我建議由生產力促進局組團,帶領各等級得獎者,甚至沒有獎項的創作者前往日本交流,令更多人得益。」記者曾接觸結城崇史,但他表示正身處外國,無法詳細回應。

數碼娛樂協會主席彭子傑表示,近日得悉事件,協會希望能主動聯絡TBS電視台人員,由協會接手舉辦該頒獎禮,「點都好,都希望可以為港爭光」。他指過去幾年生促局曾協辦一些數碼娛樂活動,將有關頒獎禮穿插其中,不過未試過獨立舉辦此頒獎禮。

商務及經濟發展局回應稱,正成立專責推動創意產業的辦公室支援業界,強調當局積極支持本港動漫業及數碼娛樂業發展。

2009/2/19 sidekick <side...@gmail.com>

--
Best Regards,
Jacky

gogetter

to Hong Kong Bloggers Group
東方講話係生產力促進局or 商務及經濟局 wo ... (信住 10% 先)
轉貼
政府潑冷水港創作人憤怒
19/02/2009

港 府 表 面 催 谷 創 意 工 業 , 商 務 及 經 濟 發 展 局 局 長 劉 吳 惠 蘭 曾 揚 言 創 意 工 業 可 成 本
港 第 五 大 支 柱 , 但 原 來 全 是 空 談 。 有 網 誌 文 章 披 露 , 由 本 港 年 輕 創 作 人 製 作 的 動
畫 短 片 《 隱 蔽 老 人 》 , 去 年 奪 得 日 本 東 京 廣 播 公 司 亞 洲 動 畫 短 片 大 賽 最 優 秀 獎 ,
廣 播 公 司 日 前 派 高 層 來 港 邀 請 政 府 協 辦 頒 獎 禮 , 更 表 明 只 需 要 人 力 支 援 , 但 竟 遭
接 見 的 港 府 中 人 以 無 利 益 為 由 拒 絕 , 文 章 昨 熱 傳 , 有網 民 批 評 港 府 看 不 起 創 意 工
業 , 事 件 如 同 向 創 作 人 「 潑 冷 水 」 。

日 本 東 京 廣 播 公 司 ( TBS ) 去 年 十 一 月 舉 行 第 十 屆 動 畫 短 片 大 賽 「 DigiCon6 」 ,
由 本 港 獨 立 動 畫 師 John Chan 及 Pam Hung 創 作 的 動 畫 短 片 《 隱 蔽 老 人 》 , 力 壓 其
他 九 個 亞 洲 地 區 近 九 十 個 作 品 , 勇 奪 最 高 榮 譽 的 最 優 秀 獎 , 創 下 輝 煌 歷 史 原 本 令
本 港 創 意 工 業 界 振 奮 , 但 前 日 深 夜 開 始 在 互 聯 網 廣 泛 流 傳 的 文 章 「 絕 望 的 香 港 創
作 人 」 , 反 映 業 內 人 士 既 失 望 又 憤 怒 。

該 篇 由 本 地 漫 畫 家 林 祥 焜 首 先 在 網 誌 轉 載 的 文 章 披 露 , 「 DigiCon6 」 本 計 劃 上 月
在 本 港 舉 行 頒 獎 禮 表 揚 獲 獎 本 港 創 作 人 , 雖 然 計 劃 延 誤 , 總 編 輯 結 城 崇 史 日 前 仍
到 港 與 港 府 再 次 商 討 可 行 性 , 文 章 引 述 知 情 者 指 , 接 見 結 城 崇 史 的 港 府 中 人 回 覆
: 「 香 港 政 府 依 家 主 力 幫 窮 人 , 所 以 無 多 餘 錢 搞 頒 獎 禮 。 」 即 使 結 城 表 明 金 錢 支
出 由 TBS 負 責 , 港 府 只 需 要 人 力 支 援 , 但 網 上 流 傳 的 回 應 版 本 , 更 令 人 憤 怒 :
「 咁 樣 我 們 便 無 任 何 利 益 。 」

文 章 未 有 點 名 指 出 哪 個 政 府 部 門 將 日 本 客 人 「 勸 退 」 , 與 TBS 合 辦 「 DigiCon6 」
三 年 的 生 產 力 促 進 局 指 , 該 局 一 名 資 訊 科 技 部 經 理 數 周 前 曾 與 結 城 崇 史 會 面 , 但
對 方 當 時 未 有 提 出 在 港 舉 辦 頒 獎 禮 , 該 局 發 言 人 強 調 , 若 TBS 提 出 要 求 , 該 局 必
定 支 持 , 另 一 嫌 疑 部 門 商 務 及 經 濟 發 展 局 則 只 重 申 政 府 非 常 重 視 本 地 創 意 產 業 ,
並 一 直 積 極 支 持 本 港 動 漫 畫 業 發 展 。

感 到 氣 餒 悔 恨 生 於 香 港
Pam Hung 回 覆 查 詢 時 表 示 , 由 於 無 法 確 定 結 城 崇 史 是 否 向 港 府 提 出 在 港 舉 行 頒 獎
禮 , 因 此 不 便 回 應 , 但 她 認 為 無 論 港 府 有 否 向 創 意 工 業 提 供 協 助 , 最 重 要 仍 是 業
內 人 努 力 創 作 , 其 獲 獎 已 證 明 只 要 努 力 總 會 得 到 認 同 。

「 絕 望 的 香 港 創 作 人 」 在 互 聯 網 廣 泛 流 傳 及 轉 載 後 , 有 網 民 慨 嘆 若 文 章 屬 實 , 那
連 同 八 和 會 館 申 請 活 化 北 九 龍 裁 判 法 院 落 選 , 前 日 成 為 香 港 創 意 工 業 的 「 黑 色 星
期 二 」 , 有 創 作 人 更 表 示 氣 餒 , 悔 恨 自 己 生 於 香 港 。

Miles

to HKBlogg...@googlegroups.com
有 創 作 人 更 表 示 氣 餒 , 悔 恨 自 己 生 於 香 港 。  <--- 我會好悔恨,因為竟然有d咁既同業。希望佢盡快轉行。

Jackey Tse

to HKBlogg...@googlegroups.com

gogetter

to Hong Kong Bloggers Group
請問件事過左幾日, 有無update ? 定好似一般香港事件咁, 發生時就多人講, 過多幾日無人理...

On 2月19日, 下午1時00分, Jackey Tse <skjackey....@gmail.com> wrote:
> http://www.legco.gov.hk/yr08-09/chinese/counmtg/agenda/cm20090204.htm...http://www.legco.gov.hk/yr08-09/chinese/legco_rpt/legco_motion0205-c.pdf

> 2份立法會文件

Jacky

to HKBlogg...@googlegroups.com
重傳緊
http://diumanpark.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1589674

至於有無 followup, 就睇下有冇人有心搞啦

2009/2/23 gogetter <gary93...@gmail.com>:

Miles

to HKBlogg...@googlegroups.com
轉貼一個

政府要資助八和,就要資助尹光、成報、以致飛機欖!

from 都是那些日子 by erynnyes

近 日政府那活化古跡結果公布,八和會館爭奪北九龍裁判法院用作粵劇培訓中心落敗,輸了給美國的薩凡納藝術設計學院,八和會館主席汪明荃、副主席阮兆輝,連環 炮轟活化古跡委員會及政府,欺騙了八和,他們根本不是支持粵劇,汪阿姐更質疑,為何政府把這個香港人的物業,批給外國營運,而非給香港人,又說八和雖然是 窮,但只要有地方營運,就能開拓財源了。

可是童工覺得,對粵劇界來說,關鍵不在政府是否要把西九裁判署批給八和,那是為何粵劇、八和非得政府「幫助」,不可能生存下去?

粵劇也是民間通俗娛樂事業,由港英年代開始,從沒扶助、資助民間通俗娛樂:以往國語片流行時代,政府可沒有資助粵語片;六十年代香港流行歐西歌曲,也不見政府跑去資助粵語歌曲!為何,粵劇卻可以大大聲地說,他們必須要有政府資助,才可以生存下去?

娛樂事業如粵劇,可否生存下去,關鍵不在政府資助,那在於有多少觀眾,不能吸引新的觀眾,商業上無利可言,單靠政府資助,可以捱多久?就算把西九裁 判署給了八和,可以培育新秀了,但,可否令看粵劇的觀眾多了?設若粵劇無法吸引新觀眾,就算政府補貼再多,那,也不過是一門夕陽表演事業,政府補貼和幫 助,反而令他們更加不思進取和改革,只會令粵劇加速滅亡。

當年高志森搞「我和春天有個約會」舞台劇,有沒有叫政計補貼?「我和春天有個約會」又加場、重演了多少次?黄子華最初搞「棟篤笑」,又有沒有叫政府資助?成功的娛樂事業,並不是靠政府可以扶助得來的,最終,還是要靠自己,必須要與時並進,加以改革。

若八和說粵劇有甚麼歴史文化,就要政府拿錢來補貼他生存和營運,那,賣「飛機欖」也是香港人集體回憶,政府又為何不補貼賣「飛機欖」的人?那尹光又 應否叫政府資助他開演唱會,尹光也是低下層文化集體回憶呀!當然,朱咪咪也應該得到政府資助!更不要說成報可以大保道理找政府注資,成報,可是香港現今歷 史最久報紙之一,要扶助八和,為何不可以扶助成報?

八和現在需要的,不是北九龍裁判法院,而是找公關、市場策劃專才、甚至是企業管理人員及投行中人,為粵劇搞好市場推廣和融資,改革,才是粵劇出路!

當年任白也明白粵劇在電影流行大時代之下,必須改變,於是致力把粵劇電影化,當年電影《帝女花》,就是任白全力支持下產物,導演,正是今天揚威荷里活的吳宇森!汪阿姐與其怨政府,不如花精力改革粵劇!

這是當年吳宇森《帝女花》香夭一節,當中已超越了粵劇舞台,把粵劇當成電影拍,那是粵劇一大進步!早前《帝女花》出了DVD,要一千三百多元,童工還在掙紥,是否大破慳囊購下!

惡龍~Stewart

to Hong Kong Bloggers Group

Stone IP

to Hong Kong Bloggers Group
我指有人想接左來做。
但好似仲傾緊。

On 2月26日, 下午6時56分, 惡龍~Stewart <Stewar...@gmail.com> wrote:
> http://hk.myblog.yahoo.com/elphonso69/article?mid=4014
> 好多track back~

Calvin Chan

to Hong Kong Bloggers Group
I feel for you :(
Hope the creative industry in HK won't give up, and be able to
flourish WITHOUT the help from the government. Nowadays you really
don't want to expect the HK Gov to do anything very constructive.

Calvin
twitter.com/jeepu

diant...@gmail.com

to Hong Kong Bloggers Group
最新消息係HKPC 將於3月25日 舉辦" 創意工業盛事共冶一爐 "
包括:
1. 2009亞洲視覺特效高峰會 10:00am - 12:00pm
2. 第二屆香港數碼娛樂業風雲人物選舉頒獎典禮 12:10pm - 12:30pm
3. 2008 DigiCon6大賞 香港區證書頒發典禮 12:40pm - 1:00pm

無論如何, 件事算攪左了.

另外我知道政府注資左$2千5百萬去數碼港既培育中心, 加強培訓第一浸(即係創業個班)既數碼娛樂公司。
3月25日會有個畢業禮嘉獎13間已經有能力係商業社會打滾既培育公司。

我覺得投資係呢D 培育計劃仲幫到多D想發展呢行既人, 雖然又要寫計劃書又要見BOARD, 我知創作人都係唔鐘意呢D 架啦...

sidekick

to HKBlogg...@googlegroups.com
謝 update~ :)

sidekick