Muuxannoowwan walfakkaatan biroo laaluu

Sooressaa/Tokkummaa

Oct 29, 2005, 5:37:45 AM10/29/05
to Gumii- Dagaagina-Afaan-Oromoo
Nageenyi haadursu tiruuwwan koo,
Jechoonni teekinoolojii odeffannoofi walqunnamtii kan yunivarsitii
Finfineetti jijjiiraman liinkii armaan gadiirra nihargamu; isaan
laaluun baayyee gargaara;projektii ogeeyyonni afaanifi kompiitaraa
hojjetanii xumurani:
http://www.aau.edu.et/glossary/oromiffa/oromiffa_index.php
Jajjabaadhaa,
Sooressaa

Damee

Oct 31, 2005, 2:47:31 AM10/31/05
to Gumii- Dagaagina-Afaan-Oromoo
Helloo how is everyone doing?
I would like to thank Roobaa and all for their contribution. I can also
see that together we can accopmlish everything. Sooressaa I believe you
brought up a very helpful material indeed thanks a million dhukee.
Hey is anyone expriecing a problem while loging into
http://services.google.com/tcbin/tc.py? I could not log-in today dunno
why. Let me know if you guys are having difficulties so that we can
e-mail google.

Keesanumaa,
Damee
http://www.aau.edu.et/glossary/oromiffa/oromiffa_index.php