Fwd: Glume bune

Maria Schulz

 Etalonul prostiei il gasesti in MAI !

Cineva  scria,ca daca tot   faci  glume,sa le  faci  mai  cu  gust!.Credeti ca voia  sa le manance?
Si zeilor le plac  glumele-spunea  Plutarh(46-120 i.e.n)
Soarta unei  glume depinde  de urechea care o aude,nu de  limba  care o spune-W. Shakespeare
Rasul este un medicament  fara efecte  secundare

Doamne, știi că-s credincioasă, de aceea te rog să-mi trimiți un
fraier, să mă mărit, și-ți promit că 10% din leafa lui am s-o dau
Bisericii!

* – Nelule, dacă știi că nu mai ții la băutură, măcar îmbată-te și tu
mai aproape de casă!

* – Vă sun de la școală, ca să vă spun că fiul dumneavoastră se poartă
urât în clasă.
– Se poartă la fel și în casă, dar eu nu vă deranjez cu telefoane!

* O blondă către altă blondă:
– Mi-am dat două găuri într-o ureche.
– Și… acum auzi mai bine?

* ”Azi, țăranul de la noi
Nu mai are car cu boi.
Dar, în frunte cu primarul,
Satul are boi cu carul”

* O blondă mergea pe stradă și cineva o întreabă:
– Unde te duci?
– Da’ de unde știi tu că nu vin?

* Valea Prahovei: 8 ore pe șosea, 2 ore la telegondolă și 3 minute pe
pârtie cu ursul după tine. Asta da adrenalină!

* – Iubitule, ce zici? Facem și noi nunta?
– Draga mea, nu am chef de nuntă, mie mi-e foame!
– Prostuțule, la nuntă o să mănânci cât vrei!

* Nu te impacienta dacă nu ți-e somn când te culci, îți va fi când te trezești.

* – Tată, la ce te uiți prima dată când vezi o femeie frumoasă?
– Păi, prima dată mă uit… să nu mă vadă mă-ta!

* Aș vrea să fiu sărac o zi, m-am săturat să fiu sărac tot timpul!

* A te mărita cu un bărbat divorțat este o datorie ecologică.
Într-o lume în care sunt mai multe femei decât bărbați, bărbații
trebuie neapărat folosiți de mai multe ori.

* Dacă-ți obosesc ochii când conduci, lasă-ți nevasta la volan, și
brusc, ai să vezi că ai o vedere de șoim!

* – Bă, tu ești urât cu spume, dar te văd mereu cu femei frumoase. Cum
dracu faci?
– Ca să cucerești o femeie frumoasă, trebuie să știi unde să o săruți.
– Adică, unde trebuie să le sărut?
– În Londra, New York, Roma, Dubai…

* – Părinte, îmi sfințești și mie apartamentul?
– Câți metri pătrați are apartamentul?
– Părinte, eu vreau să-l sfințești, nu să-l zugrăvești…

—        Avraam, eu te-am prevenit de mult: nu te însura c-o urâtă, că
n-o să te-ajute nimeni!