πτυχιακή εργασία

theoni20

to Greek Public Libraries
Γεια σας.

Στο πλαίσιο της πτυχιακής μου εργασίας που μόλις ξεκινάω ψάχνω να βρω
πληροφορίες & βιβλιογραφία αν είναι εφικτό σχετικά με τις βιβλιοθήκες
φυλακών Ευρώπης και Αμερικής, οι οποίες αποτελούν ένα πολύ
συγκεκριμένο είδος ειδικής βιβλιοθήκης γι' αυτό και οποιαδήποτε
πληροφορία πάνω στο συγκεκριμένο θέμα είναι πραγματικά πολύτιμη.

Σας ευχαριστώ πολύ

Stella Tyrteou

to greek-publi...@googlegroups.com
Καλή τύχη με την εργασία σου.
Ίσως θα ήταν χρήσιμο να ξεκινήσεις από τη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσσου.
:-)

> Date: Tue, 16 Mar 2010 05:17:12 -0700
> Subject: [Greek Public Libraries] πτυχιακή εργασία
> From: tgr...@gmail.com
> To: greek-publi...@googlegroups.com
> --
> Λάβατε αυτό το μήνυμα επειδή έχετε εγγραφεί στην ομάδα Greek Public Libraries των Ομάδων Google.

> [...]

Your E-mail and More On-the-Go. Get Windows Live Hotmail Free. Sign up now.

Argyro Makri

to greek-publi...@googlegroups.com

lou pel

to greek-publi...@googlegroups.com

 Καλημέρα. Θα μπορούσες να βρείς και στο διαδίκτυο πάμπολες πηγές εκτός από έντυπο υλικό. Υπάρχουν ας πούμε δύο προγράμματα πχ το Prison Library Project (www.inmate.com/prislibr.htm) και το Prisoners Reading Encouragement Project (www. prisonreader.org). Επίσης όπως θα ανακαλύψεις και από μόνη σου στην πορεία, τα περισότερα βιβλία στις φυλακές προέρχονται από δωρεές. Ωραίο το θέμα σου πάντος!! Θέλει πολύ ψάξιμο αλλά είναι ενδιαφέρον θέμα! Καλή επιτυχία!

> [...]
>
> --
> Λάβατε αυτό το μήνυμα επειδή έχετε εγγραφεί στην ομάδα Greek Public Libraries των Ομάδων Google.

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.

Foteini Balagianni

to greek-publi...@googlegroups.com
Καλημέρα.
Καταρχάς καλη επιτυχια με την εργασία σου.  Δεν ξέρω αν έχεις υπόψη σου ένα βιβλίο "Κασσαβέτεια: το χρονικό μιας β/κης στη φυλακή ανηλίκων" καθώς και μια διημερίδα που είχε γίνει το 1997 "Βιβλιοθήκη και φυλακή"
Επίσης μπορείς να κοιτάξεις στο : http://findarticles.com/p/articles/mi_m0FWE/is_n11_v1/ai_20078332/.
Αν πέσει στην αντιληψή μου κατι αλλο θα σε ενημερώσω.
Και πάλι καλη επιτυχία και κουραγιο

Φωτεινη

[...]

theoni20

to Greek Public Libraries
Θα ήθελα πραγματικά να ευχαριστήσω όλους όσοι με βοήθησαν στο να
συλλέξω απαραίτητες πληροφορίες για το θέμα και το υπόμνημα της
πτυχιακής μου εργασίας. Ευχαριστώ πάρα πολύ συνάδελφοι!

Να 'στε καλά