Re: [Greek Public Libraries] πολυπολιτισμικότητα

Ευαγγελια Ευαγγελου

to Greek-Publi...@googlegroups.com
Καλησπέρα σε όλους!
Κύριε Θάνο, ίσως βρείτε κάποια στοιχεία (εισαγωγή με πολυπολιτισμικότητα)στα πρακτικά του επιστημονικού συνεδρίου "Διαπολοτισμική εκπαίδευση",(07-03-09),.διοργανωση employ, μπαίνοντας στο αντίστοιχο side.Αν έχω κάτι πιο συγκεκριμένο σον μέλλον θα σας το στείλω.
Καλό σας βράδυ
--- Στις Τρίτ., 05/05/09, ο/η thanos <thanosga...@yahoo.gr> έγραψε:

Από: thanos <thanosga...@yahoo.gr>
Θέμα: [Greek Public Libraries] πολυπολιτισμικότητα
Προς: "Greek Public Libraries" <Greek-Publi...@googlegroups.com>
Ημερομηνία: Τρίτη, 5 Μάιος 2009, 13:58

Καλησπέρα σας
Είμαι καινούριο μέλος στο greek public libraries!!
Στο πλαίσιο της πτυχιακής μου εργασίας ψάχνω να βρω πληροφορίες
σχετικά με διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν τους χρήστες στην
αναζητηση πληροφοριών στις βιβλιοθήκες.
Ένας από αυτους τους παράγοντες είναι η πολυ πολιτισμικότητα. Για
παράδειγμα πιο εύκολα αναζητεί πληροφορίες ένας άγγλος φοιτητής σε μια
βιβλιοθήκη της πατρίδας του, και αλλιώς ένας έλληνας φοιτητής που
σπουδάζει στη Αγγλία και τα αγγλικά δεν είναι η μιτρική του
γλώσσα.Ψάχνω να βρω έρευνες, βιβλιογραφία, οτιδίποτε σχετικά με αυτό
το θέμα.
Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα πολύ.

         Σας ευχαριστώ

Χρησιμοποιείτε Yahoo!
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr