Μαρια Παπαμαρκου

to Aglaia, Aliki Kouvarou, An8i Artemi, and...@ucy.ac.cy, Andri, ANDRI MARKOU, angni...@police.gov.cy, Antony, Antriani, apapamarkou, Aspasia, atheataperasmata52, atheataperasmata52, bibliothik...@cytanet.com.cy, chris_kou...@yahoo.gr, chris...@hotmail.com, Chrystalla, demni...@cytanet.com.cy, efstathia....@ouc.ac.cy, ELENI VLACHOLIA, Elenoua, Elenoua, elpini...@cytanet.com.cy, froso italou, 'gchris...@police.gov.cy, georgi...@yahoo.com, gfra...@police.gov.cy, greek-publi...@googlegroups.com, Ioanna Arriana, kp.pr...@cytanet.com.cy, Ksenios, Kuriakos Kuriakou, l.pana...@gmail.com, Leonidas Spetzouras, loul...@gmail.com, maria_evagelou, Maria Kyriakou, maria Vasileiou, marilia_apostolaki, marilia_apostolaki, Michael, nata...@hotmail.gr, panos raptis, parr...@gmail.com, ske...@hotmail.com, soteroula...@yahoo.com, SOULA Y, spag...@yahoo.gr, s spageliki, stella zorba, Suntonistria, themist...@ouc.ac.cy, varnav...@hotmail.com, Zacharo Antzouli, Κατερινα, Πανη Σκιτινη
Αγαπητοί μου φίλοι σας χαιρετώ.

Εύχομαι να είστε καλά στην υγεία σας.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως πληροφορήθηκα από κάποιους από εσάς ότι λάβατε από μένα ενα μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, στις 2:20 το πρωί. Απ' όσο έχω καταλάβει το θέμα του έχει να κάνει με διαιτολόγιο. Φίλοι μου, σας πληροφορώ ότι εγώ δεν έστειλα ποτέ τέτοιο μηνυμα. Μάλιστα μου ήρθε και σε μένα Γελαστούλης.  Ρώτησα καποιον τεχνικό και σύμφωνα με αυτόν κάποιοι εχουν σπασει τον κωδικό μου με αποτέλεσμα να χρησιμοποιήσουν τον λογαριασμό μου κ να στείλουν αυτό που έστειλαν΄.
Παρακαλώ όπως το αγνοήσετε και όσοι δεν ανοίξατε το μήνυμα που σας λήφθηκε στις 2:20 το πρωί μην προχωρήσετε στο άνοιγμά του, μην περιέχει και ιο.

Σας ευχαριστώ.

Καλή συνεχεια.

Φιλικά,

Μαρία Παπαμάρκου