Wenas

0 views
Skip to first unread message

Xaume

unread,
Nov 29, 2005, 10:57:58 AM11/29/05
to Google Parla
Hey!! Wenas. Sóc Jaume de València i res, que m'acabe de subscriure a
aquest grup... però no trobe eixa traducció del Google Talk!!
Si em podeu ajudar, gràcies.

gparla

unread,
Nov 29, 2005, 11:01:54 AM11/29/05
to Google Parla
Hola Xaume,

Benvingut.
Pots trobar la traducció a aquesta adreça:

http://www.googleparla.tk

Que la disfrutis

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages