Missatge de Benvinguda

1 view
Skip to first unread message

gparla

unread,
Oct 18, 2005, 4:42:42 PM10/18/05
to Google Parla
Benvinguts al grup de Google Parla

Acabo de crear aquest Grup de discusió. Quan l'he creat encara no
sabia gaire que estava fent, però ara ja he vist que tothom qui vulgui
hi pot participar. Per participar-hi t'has de donar d'alta amb una
adreça de correu i una contrasenya que poden se les de gmail, encara
que no és imprescindible.

Vinga!! animat a participar.

xoriguer

unread,
Oct 20, 2005, 1:38:10 PM10/20/05
to Google Parla
Hola!
Només agrair-te la traducció del googletalk, acabo de baixar-lo, i
sempre es d'agraïr poder veure el català a la pantalla
gràcies
xoriguer

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages