verwijderen contactpersoon

joha...@gmail.com

Feb 17, 2009, 5:23:54 AM2/17/09
to Google Help Groep - Gmail Forum
ik krijg het niet voor elkaar om contactpersonen te verwijderen, de
uitleg via gmail help is niet voldoende. contactpersoon aanklikken en
dan naar groepen en dan verwijderen kan ik niet vinden, ligt dat aan
het feit dat ik vista heb of zo want ik snap er niets van

Louis Pluim

Feb 17, 2009, 6:30:14 AM2/17/09
to Gmail-Help-D...@googlegroups.com
Klik op contactpersonen, eventueel op alle contactpersonen, kies de contactpersoon die je wil verwijderen. De aangevinkte persoon (personen) kunnen nu verwijderd worden met "contactpersoon verwijderen" rechtsboven te vinden in de balk met mogelijkheden.
Het werkt.

Louis

Bertie

Feb 20, 2009, 4:13:54 PM2/20/09
to Google Help Groep - Gmail Forum
Ik heb precies hetzelfde, nergens een optie om contactpersoon te
verwijderen. Boven de foto van de contactpersoon staat "Verplaatsen
naar mijn contact".

On 17 feb, 11:23, "johane...@gmail.com" <johane...@gmail.com> wrote:
> ik krijg het niet voor elkaar om contactpersonen teverwijderen, de
> uitleg via gmail help is  niet voldoende.contactpersoonaanklikken en
> dan naar groepen en danverwijderenkan ik niet vinden, ligt dat aan

Louis Pluim

Feb 21, 2009, 2:59:11 AM2/21/09
to Gmail-Help-D...@googlegroups.com
Wat ik al eerder schreef is datgene wat ik bij mij zie (vista overigens). Ik klik op de contactpersoon in het vakje voor de naam en boven de foto rechts verschijnt "contactpersoon verwijderen". De tekst "verplaatsen ...." ken ik niet. Probeer dit eens en kijk wat er gebreurt?

Louis

johny

Feb 21, 2009, 6:04:12 AM2/21/09
to Google Help Groep - Gmail Forum
Hey Johanenbo en Bertie,

Het voorkomen van 'contactpersonen' is al af en toe ietsje gewijzigd
de laatste tijd. Het kan dus zijn dat het niet bij iedereen hetzelfde
is.
Open je contactpersonen -> vink de personen die je wil verwijderen aan
(begin misschien met 1 om te zien wat er effectief gebeurt) -> klik
vervolgens op 'verplaatsen naar mijn contactpersonen' -> Als je nu
klikt op 'mijn contactpersonen' en je vinkt diezelfde persoon weer
aan, zal je zien (bovenaan rechts) dat je nu de mogelijkheid hebt om
deze te 'verwijderen'.
Doe nu maar hetzelfde met meerdere contactpersonen die je wil
verwijderen.
Contactpersonen moeten dus blijkbaar eerst deel uit maken van 'Mijn
contactpersonen' vooraleer men ze kan verwijderen.
Hopende dat het nu wel lukt,
Vriendelijke groeten,
Johny

On Feb 21, 8:59 am, Louis Pluim <louispl...@gmail.com> wrote:
> [...]
> verschijnt "contactpersoon verwijderen". De tekst "verplaatsen ...." ken ik
> niet. Probeer dit eens en kijk wat er gebreurt?

Bertie

Feb 22, 2009, 10:40:58 AM2/22/09
to Google Help Groep - Gmail Forum
Jawel, het werkt! Bedankt.

Bertie

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Guuzz

Mar 2, 2009, 6:18:09 PM3/2/09
to Google Help Groep - Gmail Forum
Johny,

Ik heb de oorzaak van het probleem gevonden.
Wanneer je een 17 inch beeldscherm hebt, of kleiner, dan past de knop
voor het verwijderen van een contactpersoon er niet meer op.
Ik zocht de mogelijkheid om dit door te geven aan Gmail (ik kan nu dus
geen contactpersonen verwijderen), maar kan deze niet vinden.
Weet jij de juiste manier om dit bij hen te melden?

johny

Mar 3, 2009, 9:58:21 AM3/3/09
to Google Help Groep - Gmail Forum
Hey Guuzz,

Ik werk met allerhande schermen en die zijn vaak kleiner dan 17". Ik
ben dus niet zeker of dit wel de oorzaak is. Toch nog eens kijken als
je de persoon die je wil verwijderen wel vindt bij 'Mijn
contactpersonen'.
Vriendelijke groeten,
Johny

AlinaD

Mar 4, 2009, 4:15:57 AM3/4/09
to Google Help Groep - Gmail Forum
Ben jij er inmiddels achter? Ik heb ook een 17 inch beeldscherm. Ik
heb een rijtje contactgroepen en daar zie ik maar de helft van,
heeeeel soms zie ik ze allemaal. Maar daardoor kan ik geen mensen
toevoegen, die in de onderste helft moeten, of verwijderen uit een
groep, want die knop zit ook onderaan.
Wie weet raad?
Irene Schoots

Wisperbird

Mar 4, 2009, 5:22:17 AM3/4/09
to Google Help Groep - Gmail Forum
Beste allemaal.

Het is denk ik een bug in de web client.
Zal het laten zien in mijn volgende post.

Wisperbird

Mar 4, 2009, 5:33:53 AM3/4/09
to Google Help Groep - Gmail Forum
Als je een contact persoon aanvinkt zie je contact persoon verwijderen, maar is het een willekeurig persoon, dan komt er een lange button "Verplaatsen naar contactpersonen" waardoor "Contactpersoon verwijderen" van je scherm valt.
Heb wat plaatjes gemaakt bij verschillende resoluties, en dan blijkt dat de personen met een LCD scherm dat niet verder gaat dan 1024x768 helemaal de klos zijn.

Succes.

2009/3/4 Wisperbird <Wispe...@gmail.com>
Willekeurig persoon 1280x1024.jpg
Contact persoon 1152x864.jpg