Перший грузинський вечір, 16 січня

Натика Кудлай

to globuse...@googlegroups.com
Вітаю всіх мандрівників із святами, що продовжуються!
Найближчий вечір відбудеться вже у цей четвер, 16 січня, буду рада всіх бачити після активної зимової перерви!
У січні заплановано два грузинські вечори - ця дружня країна стає все ближче із зниженням цін на лоукости. На першому вечорі розповідатиметься про цікаві місця та людей країни, на другому (30 січня) - про гірські маршрути Сванетією (розрахований на широкий загал).
Щоб відтінити теплий клімат та теплі зустрічі із місцевими мешканцями мотоциклістки Ілони Мостової, 16 січня також послухаємо розповідь про суворий похід по Фанських горах, проведений минулого літа Оленою Трегубовою. Отже,

Азія та Грузія - 16 січня

- Сніжний сезон у Фанських горах - розповідь про похід 5 к.с. у серпні 2013 року (негода у суворих умовах високогір'я, горизонтальний сніг, вертикальний сніг та інші види). Розповідає: Олена Трегубова;
- Мото подорож Грузією, розповідає: Ілона Мостова.
(Військово-Грузинська дорога - перевал Крестовий - Мцхета - Шахтерське містечко - Сванетія - перевал Загар - Местія - Зугдіді - Батумі - Аджарія - Вардзія - Кахетія - Тбілісі - Казбегі)

Час початку вечорів - 19:00.

Місце проведення: 24 корпус КПІ (Спорткомплекс), аудиторія 402 (наліво, 4 поверх).
Якщо заблукали, дзвоніть О67-5271856 (Натіка)

Вхід безкоштовний та вільний!

Подробиці. (http://www.tkg.org.ua/evenings)

P.S. Нагадую, що наступний грузинський вечір - 30 січня