یک شاخه گل 169

Mahmoud T

to friends-of-...@googlegroups.com
از دوستان و سرورانی که نسخه کاهل شاخه گل 169 با صدای گلپا را در اختیار دارند تقاضا ی کنم برای استفاده من و سایر دوستان آپلود فرمایند.
با تشکر : محمود طلوعی فر

Latif Gachkar

to Mahmoud T, Golha
جناب طلوعی فر. درود بر شما. گم کرده خود را در پیوند زیر بیابید. شاد باشید. لطیف

از دوستان و سرورانی که نسخه کاهل شاخه گل 169 با صدای گلپا را در اختیار دارند تقاضا ی کنم برای استفاده من و سایر دوستان آپلود فرمایند.
با تشکر : محمود طلوعی فر

‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

hossein abdolvand

to Mahmoud T, friends-of-...@googlegroups.com
با درود
شاخه گل 169 تقدیم شما
در ضمن برنامه های بیشتر را میتوانید از آدرس
دریافت کنید

--
169 - SG - www.qwsa1.rozblog.com -169-Golpa.mp3