باغ رویا - پریسا

Jafar Kazemiyan

to golha
باغ رویا - پریسا
قابل ذکر است که من درمورد صدای این
اجرا کمی دچار شک میباشم چون صدا به پریسا
شباهتی ندارد وبیشتر به صدای الهه میباشد
چنانچه دوستان عزیز در مورد این تصنیف اطلاعاتی
دارند بذل محبت فرموده اطلاع رسانی فرمایند
با احترام وتشکر - ارادتمند کاظمیان
باغ رويا - پريسا.mp3

Hamid shojaadini

to mikh...@gmail.com, golha
دوست عزیز جناب کاظمیان درود برشما
با تشکرازحسن انتخاب تان خواننده خانم پریسا ، آهنگساز عباس خوشدل و شعرآن از لعبت والامیباشد
با مهر و احترام
شجاع الدینی

‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsub...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.

maziar sadri

to mikh...@gmail.com, golha
جناب کاظمیان نازنین
ضمن سپاس از زحمت‌های بسیار شما دوست گرانقدر، باید عرض کنم که این اثر با صدای خانم پریسا هست. آهنگ آن از جناب عباس خوشدل و ترانه آن از بانو لعبت والا هست.
با مهر و ارادت
مازیار صدری
انگلستان

nasser foroughi

to shoja...@yahoo.com, mikh...@gmail.com, golha
سلام
خواننده این اهنگ خاتم رویا (رضوان) میباشد
ایشان مدتی هم همسر اقای حبیب اله بدیعی بودند

Ashour Afshar

to nasserf...@yahoo.com, shoja...@yahoo.com, mikh...@gmail.com, golha
سلام
ضمن عرض تبریک شب یلد ا برای همه دوستان عزیز

جناب آقای کاظمیان عزیز شک نکن خودشه پریسا

ارادتمند:   آشور افشار (شاگرد ایرج - شجریان و نوربخش )   خوشحالم در خدمت شما دوستان مهربان و با ذوق هستم " جهان زیر آهنگ و فرهنگ ماست "

Saeid Dowlatshah

to mikh...@gmail.com, golha, sd_...@yahoo.com
جناب کاظمیان عزیزضمن عرض سلام وخسته نباشید وسپاس اززحمات شبانه روزی شما . عرض میکنم این صدا ، نه صدای پریسا ست ونه صدای الهه عزیزست وحتی ارکسترهم ارکسترالهه نیست زیرا آهنگها وارکسترالهه همگی خاص هستند وتفاوت صدای آسما نی ودلنشین الهه با این صدا زمین تا آسمانست . اگراشتباه نکرده باشم ، چون منهم پیرمرد وقدیمی هستم احساس میکنم صدای خودخانم رویاباشد .باتشکرمجدد . ارادتمند : همشهری شما دولتـشاهی

Ahmad Mokhtari Fard

to afsh...@gmail.com, nasserf...@yahoo.com, shoja...@yahoo.com, mikh...@gmail.com, golha
درود بر دوستداران گلها،

همانگونه که دوستان گرامی گفتند، خواننده خانم پریسا هستند، آهنگساز عباس خوشدل نوازنده سرشناس فلوت که رهبر ارکستر‌های فرهنگ و هنر از جمله ارکستر شماره  ۴ ‌ و مشاور ارکستر سمفونیک تهران و شورای حفظ و اشاعه موسیقی‌ تا سال ۱۳۵۷ بودند. شعر از خانم لعبت والا (مقیم انگلستان و هم دوره خانم سیمین بهبهانی) است.

کسانی که به یوتیوب دسترسی دارند می توانند دو اجرای متفاوت از این آهنگ را با صدای خانم پریسا و همراه با توضیحات کامل در پیوند های زیر بشنوند:

ارادتمند،
احمد مختاری فرد

taghi ashrafi

to mikh...@gmail.com, golha
جناب کاظمیان گرامی
با عرض سلام و ادب خدمت شما و دیگر دوستان گلها
بنده حقیر نیز با شما هم عقیده ام و فکر نمی کنم صدای خانم پریسا باشد
اگر از دوستان کسی ایمیل خانم پریسا را داشته باشد می توانیم از خودشان بپرسیم
فکر کنم با این کار می توان مطمئن شد که صدای ایشان است یا نه
با تشکر
یکتا

Mahbod Tamiz

to دوستان راديو گلها
با سلام و عرض ادب خدمت همه بزرگواران
ارکستر نه به خانم پریسا می آید و نه به خانم الهه و اگر در گلها جستحو کنند صدای خانم رویا می باشد و نام ترانه نیز برای ایشان نام گذاری شده است.

Ashour Afshar

to mtam...@gmail.com, دوستان راديو گلها
شک نکنید خود پریساست

‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.