سلام

mahmoud sharifi

to friends-of-...@googlegroups.com

با سلام
مرسی از تلاش همه دوستان و تبادل آهنگهای زیبا  . من یه سوال دارم
دلکش یه ترانه داره که اسمشو نمیدونم ولی قسمت هائی از متن شعر یادمه . میتونید کمک کنید پیداش کنم لطفا ً
چون توئی عشق من بر تو رو کنم    هر طرف من تو را جستجو کنم
پر بود شهری از گفتگوی من         بس که من با غمت گفتگو کنم
عاقبت بر سر کوی تو جان فدا کنم   جان فدا کنم..........

Mehran Mostowfi

to mahmoudsha...@gmail.com, friends-of-...@googlegroups.com

دوست عزیز

متاسفانه این ترانه را با صدای دلکش نداشتم ولی بازخوانی آن را با صدای جلال همتی ارسال می‌کنم.

Image removed by sender.

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.

~WRD000.jpg
Jalal Hemmati 014_Chon Toee Eshgh e Man.mp3

Edouard-Henri De Sèze

to mahmoudsha...@gmail.com, Rick Darbandi, friends-of-...@googlegroups.com
آقای شریفی
این ترانه کاری است از مجید وفادار در دستگاه سگاه. به ضمیمه برایتان ارسال میکنم. متاسفانه آوازی را که دلکش پس از ترانه خوانده در اختیار ندارم. ضمنا این ترانه با مختصر تغییری در فیلم عروس فراری هم خوانده شده.

بهنام  De : mahmoud sharifi <mahmoudsha...@gmail.com>
À : friends-of-...@googlegroups.com
Envoyé le : Mardi 30 décembre 2014 16h21
Objet : سلام

zirak baba

to desezeedo...@yahoo.fr, mahmoudsha...@gmail.com, Rick Darbandi, friends-of-...@googlegroups.com
درود بر یاران
این برنامه موسیقی ایرانی است بنام چشم مست تو با اهنگی از مجید وفادار(در برخی منابع از نیلوفر=دلکش) با شعری از استاد سهیلی و غزل اواز از حافظ با این مطلع:در وفای عشق تو مشهورخوبانم چو شمع در دستگاه سه گاه

Esmaiel Abbasi

to دوستان راديو گلها
با سپاس فراوان از دوستان گرامی