Fwd: alineació indeguda

1 view
Skip to first unread message

Bernat Tiana

unread,
Oct 31, 2012, 5:59:39 PM10/31/12
to faltap...@googlegroups.com


---------- Forwarded message ----------
From: <laba...@basquetsabadell.com>
Date: 2012/10/31
Subject: alineació indeguda
To: Los Beticos <Bernat...@gmail.com>, jordi claramunt de la cruz <jordimun...@hotmail.com>
Cc: Laballes <laba...@basquetsabadell.com>


Bona tarda,

Després de llegir les alegacions de tots dos equips i de l'àrbitre del partit, el comité de competició s'ha reunit i ha decidit el següent :

Es decideix que durant el partit FALTA PERSONAL - WISCONSIN 2.0 ha existit una alineació indeguda, ja que un jugador de l'equip Falta Personal va començar a jugar sense presentar Fitxa ni DNI en el seu defecte, per tant l'alineació indeguda existeix tal com reclama Wisconsin.

Com atenuant l'organització reconeix que el jugador en qüestió està degudament inscrit a la Balles, tenint tota la documentació en regla, i que no va tornar a jugar fins que es va portar la documentació al partit, i que no existeix intenció d'enganyar a l'organització.

Tenint en compte a totes les parts s'ha decidit el següent :

      Donar el partit per perdut a Falta Personal, però sense punt de sanció, o sigui que tindran el seu punt corresponent que se li assigna a l'equip perdedor.

David.



--
Bernat Tiana i Campanera

Bernat...@gmail.com

Roger Domínguez Argemí

unread,
Nov 5, 2012, 2:50:02 AM11/5/12
to FaltaP...@googlegroups.com

Hola a tots,

Bueno, aquesta última decisió fa una mica menys de mal, tot i que els de la Balles són la hòstia!

De totes maneres els de wisconsin són uns pelacanyes i si els hi està bé guanyar així, ells sabran.

Hi ha ganes de revenja...

Que vagi bé la setmana.

RD

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages