Benvolguts amics i
amigues!!
Després de deu anys repartint música, alegria
i poc seny per tot el territori català, el grup musical s'acomiada amb
una gira més Rauxera que mai.
Rauxa és un grup de SABADELL creat al
2003 que es dedica principalment a fusionar la RUMBA CATALANA amb estils com la
salsa, el merengue,
l'ska i els ritmes més enganxifosos.
Després de guanyar el Sona9 i de tocar pels escenaris de quasi tots els pobles
de Catalunya, festivals,
i festes majors, marxen de la manera que més
els agrada, amb una gran festa. Seguint amb la seva fusió de ritmes, el grup
interpretarà les seves
cançons més populars que durant aquest
temps han fet trontollar a joves, petits i grans.
La decisió, que ve donada per situacions
personals i laborals dels músics i companys del grup, no ha estat fàcil. És per
aquest motiu
que Rauxa vol compartir la seva música amb
tots els que l'han gaudit durant aquests deu
anys. Des del 15 de juny fins al 31 d'agost,
tornaran a pujar a l'escenari per contagiar la seva bogeria, fer un repàs als
tres discos i
exprimir per darrer cop, el millor
d'aquesta dècada.
Si t'agrada Rauxa i vols programar-nos
en aquest últim any, només cal que ens escriguis un mail a
ÉS ARA o
MAI!!