Pujar a primera

0 views
Skip to first unread message

Bernat Tiana

unread,
Oct 2, 2012, 7:02:08 AM10/2/12
to faltap...@googlegroups.com
Bon dia basquetbulleros,

Els de la balles envien el seguent correu:


Bon dia,


El motiu d'aquest correu és preguntar-vos si hi ha cap equip de 2º divisió que estigui interessat en jugar aquesta temporada a Primera, ja que hi ha dos equips que volen renunciar a la seva plaça de Primera Divisió, Si us plau si hi ha cap interessat contesteu el més ràpid possible ja que tindria que modificar el calendari d'aquesta primera jornada, i si hi ha més d'un interessat es tidria en compte els 2 primers que ho sol.liciten. Moltes gràcies.

David

M'encanta l'esperit ! Ningú no vol pujar a primera !

Partit dissabte, confirmats:

Ramon
Roger
Rafa
Bernat
Ian
Carles (probable)

Ignasi ?
Toni ?
Manu ?
Jose Luis (Encara sense fitxa)

Miki No


Semarretes.

Què us semblen aquestes ?

Inline image 3Inline image 4

12 euros la semarreta i 11 els pantalons.

Potser no són els millors colors del món però així aconsegiriem anar, d'una vegada, tots iguals no?


Altres colors.

Inline image 1Inline image 2
--
Bernat Tiana i Campanera

Bernat...@gmail.com

image.png
image.png
image.png
image.png

Toni Verger

unread,
Oct 2, 2012, 7:44:53 AM10/2/12
to faltap...@googlegroups.com
Hola,
Jo dissabte podré venir a la primera part.
A mí ja m'està bé estar a segona.
Samarreta: el vermell tampoc me desagrada
Salut!
Toni

2012/10/2 Bernat Tiana <Bernat...@gmail.com>
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
 
 

image.png
image.png
image.png
image.png

Carles Ribera

unread,
Oct 2, 2012, 9:39:02 AM10/2/12
to faltap...@googlegroups.com
Jo no puc venir. Samarreta el que digui la majoria em sembla be.
image.png
image.png
image.png
image.png

ian hailey

unread,
Oct 2, 2012, 12:14:38 PM10/2/12
to faltap...@googlegroups.com

Que es fotin els primers...

A mi blau/gris sembla millor pero realment es igual.

image.png
image.png
image.png
image.png
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages