Ass: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015

1 view
Skip to first unread message

Jaume Ibars

unread,
Oct 1, 2014, 3:12:11 AM10/1/14
to jordigr...@gmail.com, FaltaP...@googlegroups.com

Animus company et necessitem

 

------ Missatge original ------
De:
Data:01/10/2014 8:27
Per a: FaltaP...@googlegroups.com;
Assumpte:Re: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015

Bon dia senyors,

Sóc en Jordi Granda, que vaig jugar l any passat fins que s em va sortir l espatlla. Aquest any potser em torno a animar algun partit(si us va bé)seria cap al novembre. Ja us ho faria saber. L equipatge es el mateix ?

Slds,
Jordi.
Jordi Granda.
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From:  Bernat <Bern...@gmail.com>
Date: Tue, 30 Sep 2014 14:23:35 -0700 (PDT)
Subject: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015

 
Bona nit a tots, 
 
comencem la lliga diumenge a les 9 contra uns vells coneguts, Wisconsin.
Recordeu de portar el DNI i la samarreta negra a la espera del patrocini..

Us copio el número de compte perquè pogueu fer-hi l'ingrés, si ho preferiu també podeu portar-m'ho en efectiu.
Recordeu que són 121 € per cap i de posar el vostre nom al concepte:

IVAN van:

Salut i molts bàsquets.


De moment, confirmats:

Roger
Rafa
Jose
Carlos
Carles
Ignasi
Miquel
Ian

 

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a FaltaPersona...@googlegroups.com.
Si voleu publicar missatges en aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
Visiteu aquest grup a http://groups.google.com/group/FaltaPersonal.
Per veure aquest debat al web, visiteu https://groups.google.com/d/msgid/FaltaPersonal/3bd355be-3b09-4151-9f1e-7e4eead3d717%40googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

 

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a FaltaPersona...@googlegroups.com.
Si voleu publicar missatges en aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
Visiteu aquest grup a http://groups.google.com/group/FaltaPersonal.
Per veure aquest debat al web, visiteu https://groups.google.com/d/msgid/FaltaPersonal/1610113516-1412144857-cardhu_decombobulator_blackberry.rim.net-722620978-%40b27.c4.bise7.blackberry.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

jordigr...@gmail.com

unread,
Oct 1, 2014, 3:36:31 AM10/1/14
to FaltaP...@googlegroups.com
Gracies jaume, :-).
Jordi Granda.
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: "Jaume Ibars" <in...@jaumeibars.com>
Date: Wed, 1 Oct 2014 07:12:03 GMT
Subject: Ass: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015
Per veure aquest debat al web, visiteu https://groups.google.com/d/msgid/FaltaPersonal/542ba94a.290ab40a.6619.ffffdf57SMTPIN_ADDED_MISSING%40gmr-mx.google.com.

Bernat Tiana i Campanera

unread,
Oct 9, 2014, 4:08:39 PM10/9/14
to FaltaP...@googlegroups.com

Bones Jordi !

I tant que et volem, és més, et necessitem. Ens fa falta una mica de veterania que només venen iogurins. Avisa quan estiguis del recuperat i tramitem la fitxa.

Una abraçada.

Ah, a la resta, pròxim partit dissabte 18 a les 3.

jordigr...@gmail.com

unread,
Oct 9, 2014, 4:28:41 PM10/9/14
to FaltaP...@googlegroups.com
Hola Bernat,

D acord !

Una abraçada,

Jordi.
Jordi Granda.
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: Bernat Tiana i Campanera <Bernat...@gmail.com>
Date: Thu, 9 Oct 2014 22:08:38 +0200
Subject: Re: Ass: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015

Jordi Granda

unread,
Nov 18, 2014, 5:06:32 PM11/18/14
to FaltaP...@googlegroups.com

Hola Bernat,

 

Si us plau em pots passar la fitxa per cumplimentar-la. Quin és el cost ? T ‘ho pago el primer partit que hi vagi o et faig transferencia ?

 

Em pots passar el calendari ?

 

El meu telèfon és el 609788564 per si vols posar-me al grup de whats

 

Gràcies,

Jordi Granda


Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.




Este mensaje no contiene virus ni malware porque la protección de avast! Antivirus está activa.


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages