Bon dia senyors,
Sóc en Jordi Granda, que vaig jugar l any passat fins que s em va sortir l espatlla. Aquest any potser em torno a animar algun partit(si us va bé)seria cap al novembre. Ja us ho faria saber. L equipatge es el mateix ?
Slds,
Jordi.
Jordi Granda.
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@
Date: Tue, 30 Sep 2014 14:23:35 -0700 (PDT)
Subject: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015